Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
W numerze między innymi: o tym, czy można połączyć bezpieczeństwo i adrenalinę, w rozmowie z prezesem Grupy SJS S.A., firmy, która od ponad 20 lat realizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy oraz eventy i szkolenia motoryzacyjne. O współpracy z PZPN, wspieraniu polskich skoczków narciarskich oraz innych projektach sportowych i kulturalnych opowiada dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS, Blanka Przybysz-Skrzyniarz. Marketing Manager w Alfa Romeo – Karolina Bryłka odkrywa przed czytelnikami kulisy współpracy z gwiazdami świata wyścigowego, a Aleksander Przytuła z firmy PARYS podkreśla wagę sponsoringu motoryzacyjnego i przybliża czytelnikom projekt „Błyskotliwy Kierowca”. A o historii marki, której opony wylądowały nawet na… Księżycu czy legendarnym wyścigu Le Mans z 1966 roku, w którym Goodyear odegrał kluczową rolę, opowiada natomiast Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager tej marki.
W magazynie także must have trendów gadżetowych na nadchodzący sezon, zwiera on prezentacje najciekawszych nowości wystawców Promo Show Professional. Agencjom reklamowym, które szukają inspiracji reklamowych, przypominamy o rejestracji na ten event – już 11 i 12 lutego spotykamy się w warszawskim hotelu Novotel Centrum na ekskluzywnym spotkaniu top dostawców upominków reklamowych (obowiązuję rejestracja online TUTAJ).
Po raz kolejny wydawca postawił na potęgę personalizacji – dedykowane okładki – tym razem na pierwszej stronie magazynu zobaczyć można aż 9 osób. Numer trafił już na biurka marketing managerów oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.
Wersję online można pobrać TUTAJ.
MW