To kreatywne wydarzenie z nagrodami zajmuje mocną pozycję w rankingach festiwali Europy Wschodniej. White Square daje możliwość międzynarodowej sławy projektom wykonanym zarówno przez duże agencje sieciowe, jak i mniejsze niezależne agencje.
Laureaci festiwalu są corocznie promowani w ponad 30 mediach branżowych Europy Zachodniej i Wschodniej, w tym oohmagazine.pl, iqads.ro, marketing365.mk, marketingdirecto.com, adforum.com itp.
Uznany za godne obejrzenia europejskie wydarzenie kreatywne, w którym bierze udział ława znanych i nagradzanych reklamodawców, takich jak Matthias Harbeck z Serviceplan Niemcy, Evgeny Primachenko z Wieden + Kennedy Amsterdam, Malek Ghorayeb z Leo Burnett Beirut, Vicky Gitto z ADCI, Juan Garcia -Escudero z Leo Burnett Madrid, Nuno Jeronimo z O Escritorio, Tristan Macherel z Landor Europe i wiele innych, White Square już od jakiegoś czasu służy jako kreatywne centrum oferujące profesjonalistom reklamowym możliwość powitania najzdolniejszych kreatywnych umysłów z 30 krajów, wymiany kreatywnych myśli i inspiracji wyjątkowymi pracami twórczymi z nieznanego jeszcze regionu.
Na liście jurorów White Square 2020:
Zaproszenie do zgłaszania się do konkursu jest już otwarte. Termin – koniec maja. Twórcze prace można łatwo przesłać online na oficjalnej stronie adfest.by.
Trzy proste kroki:
1. Zaloguj się na oficjalnej stronie internetowej White Square adfest.by i podaj podstawowe informacje.
2. Wybierz kategorie: KREATYWNE: Film, druk, radio i audio, outdoor, zintegrowane, markowe treści i rozrywka;BRANDING: Projektowanie komunikacji, Projektowanie opakowań, Projektowanie cyfrowe i interaktywne; MARKETING: Brand Experience i aktywacja, PR, Direct, Innovations; KREATYWNA SKUTECZNOŚĆ; MEDIA: kanały, doskonałość w mediach, kampania medialna; CYFROWE: Cyfrowe, mobilne, kreatywne dane; ZMIANA DOBRA.
3. Przygotuj i prześlij wpisy na swoje konto osobiste.
Dobra wiadomość jest taka, że uczestnicy, którzy zgłoszą pięć lub więcej zgłoszeń na White Square 2020, otrzymają pełny bilet wstępu na wszystkie wydarzenia programu edukacyjnego i kulturalnego festiwalu. Program biznesowy i edukacyjny White Square będzie kontynuowany przez trzy dni – i obejmie ponad 70 kursów mistrzowskich i paneli dyskusyjnych poświęconych kreatywnym trendom w komunikacji, marketingu, brandingu, cyfrowej, mediach i prowadzonych przez gwiazdy globalnego świata przemysł reklamowy. Imprezy kończą się każdego dnia festiwalu.
Mińsk na Białorusi jest otwarty i bezwizowy dla Polaków, a także zawsze gotowy do zaoferowania wielu oryginalnych wrażeń z podróży wypełnionych innowacjami technologicznymi i informatycznymi oraz autentycznymi pozostałościami tradycyjnego lokalnego stylu życia opartego na małym malowniczym kraju niemal w samym sercu Europy pełne zielonych lasów, niebieskich jezior i przyjaznych ludzi. Szczegółowe informacje na temat festiwalu White Square można znaleźć na oficjalnej stronie adfest.by. Aby wziąć udział w konkursach, skontaktuj się z Dyrekcją Festiwalu – Stowarzyszeniem Agencji Komunikacji i Marketingu Białorusi, członkiem EACA, za pośrednictwem konkursu@adfest.by; za udział w programie biznesowym i edukacyjnym – przez info@adfest.by.