Logo

Marketing MIX

SMB i Circinus Training Center realizują badanie „Biznes w dobie koronawirusa”

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB reprezentująca rynek marketingu bezpośredniego wraz z wieloletnim partnerem, firmą szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center, podjęła się zadania mającego na celu pomóc przedsiębiorcom w znalezieniu najlepszych rozwiązań w obliczu rozwoju pandemii w Polsce i na świecie. 

– Znaleźliśmy się wszyscy w niecodziennej i dla wielu przedsiębiorców trudnej sytuacji. W sieci pojawia się coraz więcej informacji o wpływie pandemii koronawirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę COVID-19, na działania biznesowe. Pojawiają się także pierwsze pomysły jakie kroki należy podjąć – mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna SMB i dodaje: – Jesteśmy przekonani, że w obliczu tak trudnej i dynamicznej sytuacji, jedynie wspólne działania mogą przynieść realny efekt. Stowarzyszenie jest miejscem, w którym możemy zjednoczyć siły i poszukiwać rozwiązań, które pomogą w dalszym funkcjonowaniu przedsiębiorców. 

Celem działań Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center jest zainicjowanie badania w postaci ankiety internetowej, które pozwoli na zebranie realnych danych o problemach pracodawców oraz pracowników w obliczu trudnej sytuacji, jaką jest epidemia wirusa. Na podstawie ankiety zostanie przygotowany raport, który przedstawi jakie działania z zakresu rozwiązań biznesowych i zmian legislacyjnych możemy podjąć w obliczu rozwijającej się pandemii. 

– Powinniśmy działać razem i wzajemnie się wspierać. Raport ma za zadanie pokazać z jakimi wyzwaniami przyszło nam się mierzyć, zarówno pracownikom jak i pracodawcom.  Chcemy dowiedzieć się, w jaki sposób rynek odpowiada na potrzeby dynamicznej reorganizacji pracy. Ważnym dla nas aspektem jest poznanie perspektywy pracowników, trudności, obaw czy wyzwań komunikacyjnych, z którymi się spotykają. “Wszyscy jedziemy na jednym wózku”, warto więc zebrać informacje i doświadczenia, które pozwolą nam efektywniej działać w takich właśnie, kryzysowych sytuacjach: teraz i w przyszłości – mówi Adam Pluciński, CEO Circinus Training Center.

Pod linkiem znajduje się ankieta badania: „Biznes w dobie koronawirusa” 

LINK: KLIKNIJ

Badanie potrwa do 22 marca 2020 roku.

KL