Logo

Marketing MIX

tołpa® pure trends. Z czułością dla skóry, z troską o Planetę

Troska o planetę rozpoczyna się od pozornie małych zmian. Nasze codzienne wybory dotyczące np. używanych przez nas produktów, wbrew pozorom mają ogromy wpływ na naszą przyszłość. My to nazywamy małymi wielkimi zmianami. Dlatego tołpa® prezentuje zupełnie nową koncepcję kosmetyków: tołpa® pure trends. Czym się wyróżniają? 

Stawiają na ekologiczne opakowania, nadające się do recyclingu i co ważne z recyklingu pochodzące oraz na naturalne składniki aktywne inspirowane najnowszymi trendami. tołpa® pure trends to minimum 95% składnikówpochodzenia naturalnego.

torf tołpa®, naturalne składniki i ekologiczne opakowania z recyclingu

– Już wielokrotnie pisaliśmy o składniku, który nas wyróżnia. Mowa rzecz  jasna o torfie tołpa®, czyli opatentowanym ekstrakcie z torfu — unikalnym antyoksydancie, który chroni i wzmacnia skórę wrażliwą. Zawsze o nim wspominamy, bo wszystkie nasze kosmetyki, również te z nowej linii pure trends zawierają ekstrakt z torfu. Tworząc tołpa® pure trends inspirowaliśmy się nurtem superfood, czyli superżywności pochodzenia naturalnego i superseeds, składników zawierających dużo korzystnych dla zdrowia substancji odżywczych. Czerpaliśmy również z wiedzy i tradycji Dalekiego Wschodu – czytamy w komunikacie marki. 

 tołpa® pure trendsto trzy sublinie kosmetyków:

·       super fruits z borówką i acerolą w skład której wchodzi energizujący żel z peelingiem
i czerwoną glinką do mycia twarzy oraz nawilżający krem rozświetlający;

·       super seeds z olejem sezamowym i kompleksem wody morskiej i nasion dyni. Znajdziemy tu kremowy enzymatyczny żel do mycia twarzy, krem kojący do skóry
z zaczerwienieniami oraz kremy odmładzające na dzień i na noc;

·       orient na bazie Centella Asiatica i lotosu. W skład tej linii wchodzi kojący żel-olejek do demakijażu, nawilżające serum-booster oraz krem-sorbet matujący i cica-krem regenerujący.

REDUCE, REUSE, RECYCLE. Ekologiczne opakowania z recyklingu.

Wszyscy, którzy przynależą do naszej grupy „trafionych, zatołpionych”, wiedzą, że stawiamy na ekologiczne opakowania, zgodnie z zasadą „reduce, reuse, recycle”. Opakowania kosmetyków tołpa® pure trends pochodzą z recyklingu i nadają się do recyklingu oraz nie mają foliowego celofanu. Nasze słoiczki są średnio lżejsze o 47% niż słoiki innych kosmetyków. Wszystko po to, by zminimalizować zużycie opakowań i ułatwić ich recykling (na opakowaniach kosmetyków pure trends znajduje się informacja, w jaki sposób je segregować).

Usprawniony proces recyclingu

I jeszcze ciekawostka, wiemy, że takie lubicie: etykiety wyprodukowane są z biomateriału otrzymywanego w procesie przetwarzania trzciny cukrowej. Dlaczego to robimy? Chcemy ograniczać negatywny wpływ na środowisko. Opakowania, których używamy (słoiki, butelki, tuby) wykonane są z transparentnego materiału. W ten sposób usprawniamy proces recyclingu. Do takich właśnie szczegółów przykładamy dużą wagę. Dokonując codziennych wyborów możemy przyczynić się do wielkich rzeczy. Wspólnie. Dla środowiska.

Minimum  95% składników pochodzenia naturalnego

Naszych produktów nie testujemy na zwierzętach, sięgamy po naturalne składniki (w kosmetykach pure trends min. 95% składników jest pochodzenia naturalnego), nasze receptury są wegańskie. Kosmetyki pure trends poddajemy badaniom w niezależnych laboratoriach, dlatego znamy ich skuteczność i wiemy, że są bezpieczne dla skóry wrażliwej.

Kosmetyki tołpa® pure trends dostępne będą od kwietnia w drogeriach Rossmann, na www.rossmann.pl  i na www.tolpa.pl

KL