Logo

Marketing MIX

Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED

Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Ściana LED obsługiwana przez firmę Clear Channel Poland stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do popularnej warszawskiej galerii. W centrum handlowym o powierzchni 62 tys. m2 zlokalizowanych jest ponad 250 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, które rocznie odwiedza blisko 13 mln osób. Lokalizacja ekranu od strony ulicy Wołoskiej oraz ronda Unii Europejskiej sprawia, że oprócz klientów Galerii Mokotów, jest on widoczny również dla kierowców, pieszych oraz pasażerów komunikacji miejskiej – autobusów i tramwajów. 

Nowoczesna powierzchnia reklamowa oferuje wysoką jakość ekspozycji prezentowanych materiałów. Ekran o wymiarach 18,7 na 7,5 metra zapewnia nie tylko dobrą widoczność z odległości nawet kilkuset metrów, ale także rozdzielczość, pozwalającą zachować dużą szczegółowość obrazu. Dodatkowo nośnik został wyposażony w czujnik, który automatycznie dostosowuje jasność obrazu do warunków zewnętrznych, umożliwiając komfortowy odbiór treści przez widza, niezależnie od pory dnia czy nasłonecznienia.

Sieć digitali w całe Polsce

Ekran w Galerii Mokotów to 14 digital spektakularny w ofercie Clear Channel Poland oraz kolejny zlokalizowany w tym centrum handlowym. Pierwszy nośnik, widoczny z dwóch kondygnacji, znajduje się w strefie luksusowych butików THE DESIGNER GALLERY.

– Spektakularne ekrany cyfrowe zapewniają naszym Klientom widoczność i stanowią nowoczesną formę reklamy, która zapada w pamięć. Jest to w pewnym sensie demonstracja siły w lokalizacji, która skupia wartościowych z ich perspektywy konsumentów. Mając na uwadze, że 70 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, nasz nowy nośnik, wpisujący się także w przestrzeń miejską, pozwala zwiększyć dotarcie i prowadzić jeszcze bardziej skuteczne działania reklamowe podkreśla Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.

Portfolio Digital OOH firmy Clear Channel Poland obejmuje obecnie 186 ekranów elektronicznych w  galeriach handlowych premium oraz sieć nośników City Digital w 66 najlepszych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.

Dla klientów zainteresowanych prowadzeniem działań reklamowych z wykorzystaniem tego nośnika jest on dostępny od 1 sierpnia br.

Więcej informacji na temat nowego DOOH w ofercie Clear Channel Poland można znaleźć tutaj.

KL