Już po raz dwunasty, odbył się konkurs na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS 2020. Tegoroczną nowością była dodatkowa, siedemnasta kategoria – Bezpieczeństwo. Jurorzy wyłonili zwycięzców spośród 39. Realizacji.
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać prace zgłoszone do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż. 16 firm z branży zaprezentowało w konkursie 39 realizacji. Pierwszego dnia targów swoje głosy oddali Jurorzy, oceniając POSy w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Display’e Kartonowe, Elektronika, Display’e Naladowe, Digital POS, Design Roku, POS EVENT, Kids, Bezpieczeństwo.
Przyznana została także nagroda GRAND PRIX oraz SPECJALNE WYRÓŻNIENIA. Wkrótce zostanie również ogłoszona NAGRODA PUBLICZNOŚCI.
Zwycięskie prace:
Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl.
Wszystkie zgłoszone POS-y wraz z opisami można zobaczyć TUTAJ.
Aktualności oraz galeria zdjęć dostępna TUTAJ.