Logo

POS Stars

Ogłaszamy skład Jury konkursu POS STARS 2020!

Już po raz 12. Jury wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych prac.

Głosowanie odbędzie się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybierze najlepsze POS-y w 17 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka i Bezpieczeństwo.

Praca najwyżej oceniona przez JURORÓW otrzyma dodatkowo nagrodę GRAND PRIX.

Już we wrześniu głosować będzie JURY w składzie:

Ireneusz Laskowski/HH Global, Polska Ireneusz Laskowski z rynkiem reklamy, drukiem i materiałami POS związany jest od przeszło 25 lat. Od stycznia tego roku dołączył jako Country Manager do zespołu HH Poland – zajmuje się dostarczaniem usług w zakresie outsourcingu procesów realizacji szeroko rozumianych materiałów marketingowych, zapewniając poprzez kreatywne i innowacyjne rozwiązania niższe koszty, wyższą jakość i szybsze dotarcie na rynek. Wszystkie opisane działania wspierane są przez najnowsze technologie i pozostają w pełnej zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. HH Poland należy do założonej w 1991 roku globalnej grupy HH Global, obecnej na 4 kontynentach w 44 krajach, zatrudniającej ponad 1 300 osób i obsługującej między innymi Google, Bayer, HP, HSBC, PepsiCo.

Dariusz Nabywaniec/Goldenberry Group
Współwłaściciel Goldenberry Group, działającej na rynku od 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał projektując i komercjalizując oferty dla klientów końcowych m.in. w takich firmach jak: Philip Morris International, Netia, Telekomunikacja Polska/ Orange. Ekspert w dziedzinie analiz marketingowych i komunikacji rynkowej.

Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.

Maciej Świątek / Mindshare World
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę rozpoczynał w 2007 roku na stanowisku asystenckim w dziale prasowym w CR Media Consulting.Do zespołu Mindshare dołączył w 2008 roku jako Junior Media Planner. Od 2012 obejmuje stanowisko Director w pionie Client Leadership i prowadzi jeden z zespołów klienckich. Jednocześnie zarządza działalnością domu mediowego The Media Insight. Pracuje dla takich marek jak Mondelez, Eurocash, FOX Network, Haribo, RMF FM, Booking.com, TK Maxx czy Grupa Savencia. Dodatkowo, wspiera wszelkie projekty OOH i kinowe spółek. Pięciokrotny zdobywca nagrody Effie. Trzykrotny zdobywca statuetek w konkursie MIXX Awards. W 2019 roku został Jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Media.

Głosowanie odbędzie na terenie EXPO XXI Warszawa w dniu 18 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w specjalnie wydzielonej strefie w której będzie można zobaczyć każdy zgłoszony POS. Uczestnicy targów również będą mogli głosować na POS, który najbardziej się im spodoba, głosowanie będzie trwało dwa dni 9 i 10 września i wyłoni zwycięzcę w kategorii NAGRODA PUBLICZNOŚCI

Organizatorem konkursu jest OOH magazine.