Logo

Marketing MIX

PepsiCo Europe z nowym zespołem ds. mediów i agencji kreatywnych. Na czele Nancy Croix

Koncern PepsiCo Europe utworzył wewnętrzny zespół ds. mediów i agencji kreatywnych, którego celem ma być „przedefiniowanie” swoich europejskich produktów marketingowych, aby szybciej i lepiej komunikować się z klientami. Na czele teamu stanęła Nancy Croix, dyrektor marketingu kreatywnego w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, która dołączyła do firmy w zeszłym roku, przechodząc z Danone.

– Naszą wizją jest przedefiniowanie marketingu w PepsiCo Europe, szybsze wprowadzanie na rynek i ciągła współpraca konsumentami. Stworzenie nowego zespołu pozwoli nam rozwijać własne kampanie, łącząc kreatywność i media od samego początku – mówi Nancy Croix.

W lipcu dyrektor generalny PepsiCo, Ramon Laguarta, omawiając wyniki finansowe firmy podkreślił, że PepsiCo zmierza w kierunku tworzenia wewnętrznych „agencji”, co w długofalowej perspektywie ma pozwolić zaoszczędzić środki dotychczas wydawane na współpracę z zewnętrznymi  firmami marketingowymi.

Źródło: KLIKNIJ

KL