Marketing MIX Hand Made miesza z Knorr – kampania digitalowa połączona z aktywacją konsumencką

Hand Made miesza z Knorr – kampania digitalowa połączona z aktywacją konsumencką

102
0

Wystartowała akcja „Zamieszaj na wiosnę z Knorr”. Sprawcą tego zamieszania jest agencja reklamowa Hand Made, która wygrała przetarg na kampanię digitalową, połączoną z aktywacją konsumencką.

Do 14. marca toczyć się będzie wiosenna kampania promocyjna sosów sałatkowych Knorr. Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną, przygotowanie wszystkich materiałów digitalowych (w tym Key Visual) oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego. W 6-etapowym konkursie na www.knorr.pl do zdobycia będą roboty kuchenne i karty podarunkowe IKEA. Zwycięzcy zostaną wyłonieni każdego tygodnia, na podstawie odpowiedzi na pytanie konkursowe.

W sieci znajdziemy zarówno materiały statyczne, jak i video, stworzone przez agencję Hand Made. Głównym celem aktywacji jest zapoznanie konsumentów z pełną gamą wyjątkowych mieszanek ziół i przypraw, które sprawdzą się jako dodatek do wiosennych sałat.

KL