Logo

Marketing MIX

Sektor Komunikacji Marketingowej podsumowuje 2020 rok

Środowisko specjalistów współtworzących Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej podsumowało miniony rok i wskazało kluczowe kierunki na przyszłość. Indywidualne opinie ekspertów znalazły się w zbiorczym podsumowaniu.

W podsumowaniu poruszone zostały tematy z obszaru sektora komunikacji marketingowej. Magdalena Drzazga opisała rolę marek i komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości. Perspektywę HR do zmian, które przyniósł 2020 rok, przybliżyła Agata Kaczmarska. Zbigniew Brzeziński zdiagnozował kondycję rynku pracy po starciu z rywalem COVID-19. Marcin Olkowicz odniósł się do roli edukatorów w dostarczeniu kompetencji potrzebnych na rynku, zdiagnozowanych przez Radę Sektorową w raporcie pt. „Marketingowe Kompetencje Przyszłości w Sektorze Komunikacji Marketingowej”. Tomasz Chrząstek zobrazował wyzwania uczelni wyższych, związane z opracowaniem programów studiów z obszaru komunikacji marketingowej w odniesieniu do nowych potrzeb sektora. W podsumowaniu znalazła się także opinia psychologa – Anny Malinowskiej, która ukazała, jak pandemia przewartościowała nasze spojrzenie na życie.

Najważniejsze przesłania wyłaniające się z opinii ekspertów to refleksja na temat tego, w jaki sposób wspierać zespoły i kadry zarządzające oraz uzupełniać kompetencje, które tak niedawno wydały się tylko teorią? To także apel do wszystkich uczestników sektora o empatię, otwartość, pokorę i zgodę na popełnianie błędów.

Podsumowanie dostępne TUTAJ.

AS