11 marca br. wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie wspierana działaniami Digital, komunikacją w mediach społecznościowych oraz programatycznym modelem zakupu audience buying.
Kampania wizerunkowa sieci skierowana jest do lokalnej społeczności i prezentuje markę jako bliskiego sąsiada, który chętnie przychodzi z pomocą podczas codziennych zakupów. W komunikacji podkreślone zostały m.in. szeroki wybór asortymentu, świeżość i regionalność produktów. Zakupy w sklepach marki Lewiatan robi się w pełnej życzliwości, sąsiedzkiej atmosferze.
Kampania telewizyjna obejmuje stacje z grupy TVN, Polsat, TVP i serwisy VOD, gdzie będzie można zobaczyć spot emitowany w dwóch wersjach – 15’’ (produktowy) i 30’’ (wizerunkowy).
Od 18 marca, ogólnopolskie działania wizerunkowe będą wspierane kampanią produktową, realizowaną w pobliżu sklepów w ramach kanału digital. W komunikacji wykorzystane zostaną zarówno media społecznościowe, jak i programatyczny model zakupu audience buying. Kampania precyzyjnie dotrze do określonej grupy docelowej, potencjalnie zainteresowanej ofertą sklepów Lewiatan.
Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Grupa Effectica. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
AS