Logo

Marketing MIX

Nowa kampania reklamowa „Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś”

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchomił ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi. 

– Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, Dyrektor Kreatywna z Nałęczów Zdrój.

Wybór kreacji i kierunku kampanii potwierdza, że Nałęczów Zdrój od początku swojej działalności jest silnie zintegrowany z miejscem, w którym działa oraz jego mieszkańcami.

– Cieszymy się, że mamy w regionie świadomego i zaangażowanego przedsiębiorcę, jakim jest spółka Nałęczów Zdrój. Firma realizując swoje cele biznesowe nie zapomina o lokalnej społeczności poprzez m.in. współfinansowanie infrastruktury, wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej czy wieloletniego klubu sportowego w Drzewcach. Co ważne w swojej działalności nawiązuje do najlepszych uzdrowiskowych tradycji regionu, restauruje zabytki i tym samym na skalę ogólnokrajową przyczynia się do promocji uzdrowiskowego Nałęczowa – mówi burmistrz Nałęczowa Wiesław Pardyka.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.

Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (od ang. corporate social responsibility – CSR).

– Od ponad 110 lat celem istnienia Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa jest rozwijanie inicjatyw zmierzających do rozwoju i promocji Nałęczowa pod względem ogólnokulturalnym, leczniczym, wypoczynkowym i społeczno-gospodarczym. Strategiczna współpraca pomiędzy Towarzystwem a spółką Nałęczów Zdrój jest naturalną realizacją wspólnych celów i ambicji jakie nam przyświecają. Właściciel marki Cisowianka od wielu lat przyczynia się do odbudowywyania naszego wyjątkowego dziedzictwa poprzez przywracanie do świetności zdewastowanych zabytków i ich wartości kulturowych – mówi Prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa Bogusław Gałęzowski.

Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju kampania będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.