Dorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji.
Poprzednio Dorota Wojtczak pracowała w Grupie Freundschaft, najpierw jako head of B2B w agencji Emlab, prowadząc zespół produkcji agencji, a następnie jako head of marketing całej Grupy. Równocześnie, od 2019 r. pełniła też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą marketingową od ponad 15 lat, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Doświadczenie zdobywała po stronie klienta, wydawcy i agencji. Pracowała m.in. w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację cyklu wydarzeń dla kluczowych klientów pod marką Impact Academy. Była także marketing managerem serwisów gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl, forsal.pl. Jest autorką publikacji i wystąpień na konferencjach branżowych. W 2020 roku odebrała nagrodę Osobowość Roku – Agencje Eventowe w konkursie MP Power Awards.
Live Age to agencja komunikacji live, która działa na rynku od 1999 roku. Obsługuje między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. Za swoje osiągnięcia z roku 2020 niedawno otrzymała 3 nominacje w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards (Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services) oraz trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a także 2 nominacje dla klientów agencji w konkursie MP Power Awards 2020.