Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Pięciu kolejnych, topowych graczy potwierdza obecność na FestiwalMarketingu.pl

AWIH – Bags and Packaging, Bag More, BOTT, PAR BAKUŁA oraz Tropical Garden – to kolejni wystawcy wrześniowych targów, którzy potwierdzili swój udział w FestiwalMarketingu.pl. Łącznie to już 180 wystawców potwierdzonych umowami. Otwarta została także bezpłatna rejestracja dla zwiedzających.

O potencjale FestiwalMarketingu.pl – szczególnie w tych wyjątkowych czasach – świadczy zaangażowanie organizatora, a także doświadczenie zdobyte w organizacji targów w czasie pandemii. Potwierdzają to sami wystawcy. – Na samym wstępie chciałbym docenić to, że mieliśmy taką możliwość, aby pojawić się podczas poprzedniej odsłony FestiwalMarketingu.pl w ubiegłym roku. Pomimo ograniczeń sanitarnych, mile go wspominamy i cieszymy się, że dostaliśmy taką szansę na podtrzymanie naszych relacji i nawiązanie nowych. Targi to dla nas zawsze czas intensywnej pracy, większego zaangażowania, ale przede wszystkim cennych rozmów z naszymi klientami. Pełna skrzynka mailowa z samego rana czy kilka telefonów nigdy nie zastąpią bezpośredniego spotkania, dlatego z podekscytowaniem spoglądamy na wrześniową kartkę z kalendarza – mówi Wojciech Cieślak, Main Sales Manager w AWIH – Bags and Packaging.

Wielu klientów wraca na targi rok za rokiem, doceniając jakość i komfort biznesowej przestrzeni. – W Bag More priorytetami są jakość, jakość oraz jakość. Zdajemy sobie sprawę, iż ten cel możemy realizować tylko i wyłącznie dzięki naszym klientom, poprzez bezpośredni kontakt: szczera rozmowa pozwala na poznanie indywidualnych potrzeb oraz na realizację wspólnych celów. Spotkanie to nie tylko rozmowa to również prezentacja i możliwość poznania, dopasowania produktu reklamowego do potrzeb firmy, czy też eventu. Od narodzin naszej firmy towarzyszy nam FestiwalMarketingu.pl, to tu pokazaliśmy się pierwszy raz i zdobyliśmy mnóstwo kontaktów i klientów. Dziś wiemy, że kontakt oko w oko i szczera rozmowa pozwala zaspokajać potrzeby klientów, a dzięki temu nasze produkty stają się jeszcze lepsze. Uważamy, że FestiwalMarketingu.pl to jedne z najfajniejszych i bardzo przyjaznych targów w tej branży. Miejsce i czas idealnie wpasowały się w nasz kalendarz – mówi Renata Lęcka z firmy Bag More.

Wystawcy wskazują także, że nawet najlepsze działania online, nie są w stanie zastąpić komunikacji międzyludzkiej i spotkań face to face.

– Nie wyobrażamy sobie, aby mogło nas zabraknąć na tegorocznej edycji FestiwalMarketingu.pl. Myślę, że zarówno my – wystawcy, jak i odwiedzający jesteśmy już bardzo zmęczeni ograniczeniem kontaktów międzyludzkich wymuszonych przez pandemię. Firma Bott, jak zapewne wiele innych firm, działała w tym okresie aktywnie w internecie, jednakże wnioski z tego są takie, że nie da się internetem zastąpić prawdziwej relacji z drugim człowiekiem. Liczymy, że dobra aura, jaka zawsze towarzyszy wydarzeniom organizowanym przez OOH magazine, w tym roku będzie również bardzo sprzyjająca zawieraniu nowych relacji handlowych – dodaje Barbara Spychaj, Dyrektor ds. Handlowych w firmie BOTT.

– Powrót do spotkań targowych napawa nas optymizmem. Co prawda wykorzystaliśmy ten czas ograniczeń najlepiej jak mogliśmy, szukając metod zastępczych dla spotkań face to face. Dało to początek ciekawym projektom, które będą kontynuowane nawet w momencie 100% powrotu do offline’u. Niemniej jednak mamy wrażenie, że branża jest mocno zmęczona wersją „online” i większość osób podkreśla wyjątkowość spotkań na żywo. Ciężko jest to czymkolwiek zastąpić, a tym bardziej zaprezentować gadżety bez możliwości dotykania w realu. Mamy nadzieję, że tegoroczny FestiwalMarketingu.pl przyniesie wszystkim powrót do „normalności”, na który od tak dawna czekamy – podkreśla Gabriela Niewiadomska, Dyrektor ds. Sprzedaży w PAR BAKUŁA.

Wystawcy już planują swoją targową ofertę i to, co pokażą na stoiskach. – Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z klientami i wystawcami podczas tegorocznego FestiwalMarketingu.pl. W tym roku, chcemy zaprezentować szerszej publiczności nasze dekoracje z mchu i pokazać przy tym, jak fajnie można zaaranżować chociażby przestrzenie biurowe, tak by znalazło się w nich więcej zieleni, a co za tym idzie – więcej życia. Stawiamy na EKO Marketing – mówi Jakub Wacławski, Specjalista ds. marketingu w Tropical Garden.

Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl