Logo

Marketing MIX

MullenLowe Warsaw kolejny raz poszerza współpracę z L’Oréal Polska

Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu, poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.

Agencja odpowiadać będzie za kreacje i content do kampanii e-commerce marek L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, NYX i Mixa, a także za zadania związane z zarządzaniem stronami internetowymi Garnier, Mixa i MNY w Polsce i krajach bałtyckich.

– Wyzwanie jakie przed nami stanęło w postaci zarządzania contentem w serwisach L’Oréal w ubiegłym roku zaowocowało możliwością rozszerzenia naszych kompetencji i współpracy – mówi Przemysław Półtorak, Digital Director w MullenLowe Group i dodaje: to dla nas bardzo ważny moment, rozpoczynamy pracę w obszarach, w których będziemy mieli jeszcze większy wpływ na sprzedaż produktów naszego Klienta, a tworzona komunikacja będzie obejmowała teraz większość kanałów online. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas Klient i będziemy dążyć do tego, aby wspierać jego biznes na każdym możliwym polu.

MullenLowe Warsaw współpracę z L’Oréal Polska rozpoczęła w 2017 roku, wówczas zajmowała się obsługą digital całej kategorii Face Care marki Garnier. Od 2019 roku pracowała także dla pozostałych kategorii marki Garnier: Hair Care (Fructis, Botanic Therapy), Body Care (Ambre Solaire), Deo oraz dla marki Mixa.

Współpraca ma charakter długoterminowy i dotyczy rynku polskiego oraz regionu bałtyckiego (Litwa, Łotwa, Estonia).