Aktualności Vantage Apparel przejmuje większościowe udziały w firmie Lynka

Vantage Apparel przejmuje większościowe udziały w firmie Lynka

295
0

Vantage Apparel, jeden z 40 największych amerykańskich dostawców, ogłosił, że nabył większościowy pakiet udziałów firmy Lynka – wiodącego, europejskiego dostawcy odzieży korporacyjnej. Dzięki temu Vantage stanie się największym, globalnym dostawcą odzieży i zdobień oferującym swoje usługi na całym świecie.

Jednocześnie dotychczasowy współwłaściciel Lynki, Berendsohn AG z Hamburga, 21 lipca zakończył swój udział w zarządzaniu firmą i będzie kontynuować współpracę jako kluczowy klient Lynki.

Lynka, znana z szerokiej oferty odzieży i towarów promocyjnych wielu marek, uzupełni swoje portfolio o podstawowy asortyment Vantage. Tym samym stworzy dobrą bazę dla wsparcia globalnych przedsiębiorstw, będących motorem wzrostu dla obu firm w ciągu ostatnich 5 lat. – Nasze partnerstwo z Lynką pozwoli dystrybutorom oraz globalnym klientom na osiągnięcie spójności nie tylko w zakresie asortymentu odzieży, ale również jakości dekoracji, które przez lata stanowiły wyróżnik zarówno Vantage jak i Lynki. Jestem dumny, że mogę przenieść reputację Vantage w zakresie najwyższej jakości dekoracji i usług back-office technology na scenę światową – mówi Ira Neaman, CEO Vantage Apparel.

Od lewej: Ira Neaman, CEO Vantage Apparel oraz John Lynch, Prezes Lynka.

Skład osobowy Lynki pozostanie bez zmian. Założyciel i udziałowiec John Lynch, pochodzący z New Jersey, pozostanie u steru firmy w charakterze jej Prezesa. Będzie kierował ponad 250-osobowym zespołem w Polsce, obsługującym klientów w 25 krajach Europy, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwecji i Finlandii. Lynka dostarcza zdobioną odzież do dowolnego miejsca w Europie w ciągu zaledwie 3-10 dni roboczych.

– Od ponad dziesięciu lat śledzę działania firmy Vantage – mówi John Lynch. – Za każdym razem, gdy rozmawialiśmy o naszych osiągnięciach, Ira i ja byliśmy zgodni w opinii, że Vantage i Lynka są niezwykle podobnymi firmami; w szczególności w zakresie  unikalnych rozwiązań typu “one-stop-shop”, najwyższej klasy dekoracji, a zwłaszcza w podejściu do biznesu wraz z podstawowymi zasadami uwzględniającymi prowadzenie działalności biznesowej. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera niż Vantage – mówi John Lynch.

Podobnie jak Vantage, Lynka znana jest z wielokrotnie nagradzanych w konkursach zdobień – znacznie częściej niż jakakolwiek inna europejska firma odzieżowa. Jest jednym z niewielu producentów odzieży w Europie posiadających certyfikat WRAP (Worldwide Responsible Accredited Production) potwierdzający bezpieczne, zgodne z przepisami i przyjazne dla środowiska praktyki.

Od momentu założenia firmy w 1992 roku, Lynka ozdobiła ponad 85 milionów ubrań, czyli więcej niż jakakolwiek inna firma w UE. Po niedawnej przeprowadzce do nowoczesnego obiektu o powierzchni blisko 10.000 m2 pod Krakowem, Lynka oferuje swoim klientom szeroką gamę metod zdobienia, w tym sitodruk, haft, druk transferowy, nadruk sublimacyjny oraz bezpośredni druk cyfrowy z wykorzystaniem najnowszej technologii Kornit.

Zdobienie pojedynczych sztuk odzieży oraz pełne usługi Print-on-Demand (POD) są szybko rozwijającymi się i ważnymi częściami strategii obu firm.

Aby uzyskać więcej informacji na temat globalnych usług Vantage i Lynka w zakresie odzieży i dekoracji można kontaktować się pod adresem sales@vantageapparel.com lub marketing@lynka.eu.