Kontynuując założenia kampanii „Pasuje Idealnie”, Durex zachęca mężczyzn, aby wybierali prezerwatywy adekwatne do własnych potrzeb i stylu. Opierając się na koncepcie modowym, 1 sierpnia marka wystartowała z ogólnopolskim konkursem konsumenckim. Do wygrania są bluzy stworzone ze streetwear’ową marką 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Konkurs trwa do 31 sierpnia. Łącznie zostanie przekazanych 600 bluz.
Letnia kampania Durex „Pasuje Idealnie” wystartowała 1 lipca. Od tego czasu marka obala stereotyp, że wszystkie prezerwatywy są takie same, odnosząc się do świata mody. W powstałych materiałach graficznych, krótkich wideo, spocie reklamowym oraz przy współpracy z wybranymi influencerami, Durex porównuje prezerwatywy do ubrań, pokazując, że istnieją różne style i każdy powinien wybierać wariant, pasujący do indywidualnych potrzeb.
fot. Krzysiek Powierża
W ramach projektu marka zorganizowała ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są wyjątkowe bluzy, które powstały we współpracy z modowym brandem 2005. Wybierać można z czterech wzorów, spośród których każdy dedykowany jest konkretnemu wariantowi prezerwatyw Durex. Kolorystyka oraz napisy na bluzach odpowiadają takim produktom jak: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite. By wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny produkt Durex, zachować paragon oraz we wiadomości SMS odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”. Konkurs trwa od 1 do 31 sierpnia. Co tydzień do wygrania jest 150 bluz.
fot. Krzysiek Powierża
– Kampania „Pasuje Idealnie” to bazujący na skojarzeniach projekt, którym pragniemy uświadomić ludzi, że mają wybór. Czy to w modzie, czy w łóżku – możemy i powinniśmy dostosowywać ubrania oraz prezerwatywy do własnych preferencji, by po prostu czuć się lepiej. By zmaksymalizować ten przekaz i podkreślić, jak bliskie sobie są światy mody i seksu, nawiązaliśmy współpracę z młodą, polską marką 2005. Udało nam się stworzyć 4 wyjątkowe projekty bluz, które idealnie oddają właściwości naszych prezerwatyw. Mamy nadzieje, że za pośrednictwem konkursu uda nam się wzmocnić świadomość szerokiego portfolio prezerwatyw, jakie oferujemy i ci, którzy do tej pory tego nie robili – zaczną wybierać pasujące do ich stylu produkty Durex. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.
fot. Krzysiek Powierża
Konkurs komunikowany jest na kanałach własnych Durex (profilach na Facebooku, Instagramie oraz na stronie www marki). Dodatkowym wsparciem aktywacji są ulotki, plakaty oraz materiały POS.
Szczegóły dotyczące konkursu, w tym regulamin akcji, znajdują się na LP kampanii TUTAJ.
Durex na FB
Durex na IG