To już 13. edycja Konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Podczas targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalMarketingu.pl – 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa, profesjonalne Jury wybierze najlepsze POS-y w 14 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Display’e kartonowe, Motoryzacja, Design Roku, Przemysł, Digital POS, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS. POS który otrzyma największą liczbę punktów od JURY, otrzyma nagrodę GRAND PRIX.
W tegorocznej edycji nie było zgłoszeń w kategoriach: Elektronika, Display’e naladowe, Finanse, Farmacja.
Skład JURY poniżej:
Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.
Andrzej Zdanowski
Doświadczony praktyk, trener biznesu, autor książek. Jego atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa. Autor książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz współautor „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”. Certyfikowany Trener Zmian www.siegajdalej.pl Różnorodność branż, w których zdobywał doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pokazuje jak duże ma doświadczenie. Jako Juror w konkursie POS STARS sprawdzi okiem trenera sprzedaży, który POS jego zdaniem zasługuje na nagrodę.
Anna Hacuś
Dyrektor kreatywny butikowej agencji PR BeSpoke PR. Community Manager w teamie Justyny Kopeć – trenera premium marek de luxe, eksperta w zakresie personal brandingu. Redaktor prowadząca „Personal Branding Magazine”. Ze światem reklamy i marketingu związana od kilkunastu lat. Dziś prowadzi kampanie wizerunkowe dla wybranych marek polskich i międzynarodowych, zwiększając rozpoznawalność brandów i tworząc ich bezkonkurencyjność. Doskonale wie, że sukces to wypadkowa wielu czynników, a komunikacja z klientem wiele ma płaszczyzn. Bezustannie trzyma rękę na pulsie. Śledzi trendy. Podnosi swoje kompetencje. Słucha i wyciąga wnioski. Wszystko w trosce o jak najwyższą jakość oferowanych usług. Od lat współpracuje z topowymi mediami. Dała się poznać jako autorka artykułów branżowych, prowadząca audycję radiową, autorka wywiadów.
Łukasz Gumowski Creative Partner, agencja Plej.
Od 2008 roku partner kreatywny i wiceprezes zarządu w agencji Plej. Odpowiada za dział kreacji oraz nadzoruje pracę dla klientów strategicznych we wszystkich obszarach kreatywnych. Na co dzień tworzy strategie komunikacji, a także nadzoruje prace kreatywne m.in. dla: Play, Energizer, Google, L’oreal czy Iveco Poland. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA realizowanych przez London Business School i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w obszarze reklamy został m.in. Kreatywnym Roku Branży Eventowej 2013, a jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Effie, Golden Arrow czy MP Power Awards.
Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor.
Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
porozmawiajmyomarce.pl
Maciej Tyran
Przygodę z reklamą zaczął w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywał doświadczenie w pracy w kilku łódzkich agencjach. Pracował między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, Port Lotniczy w Łodzi. Jako kluczowe kierunki w projektowaniu obrał branding oraz komunikacje wizualną marek. W swoich projektach poszukuje niestandardowych, ale zrozumiałych dla użytkownika koncepcji. Nie boi się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38 Content Communication odpowiada za projekty dla kluczowych klientów oraz organizacje i rozwój oferty, a także portfolio Studia Projektowego działającego w ramach 38Group.
Głosowanie odbywa się 15 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.
Organizatorem jest OOH magazine.