Logo

Event MIX

Zmiany w CMA – nowy zarząd, nowy skład partnerów, nowa nazwa spółki i nowa strategia

Nowym prezesem zarządu spółki został Grzegorz Potoczek, sprawujący dotychczas funkcję wiceprezesa, a nowym wiceprezesem Piotr Górski, dotychczasowy dyrektor techniczny firmy. Doświadczenie i kompetencje nowego zarządu, odzwierciedlają i wpisują się w pełni w założenia nowej ery wydarzeń i nową strategię spółki.

Zmiany nastąpiły też w składzie wspólników spółki. Nowymi udziałowcami zostali Grzegorz Potoczek, Piotr Górski oraz Natalia Truszczyńska, odkupując udziały od Marcina Szopy i Dariusza Nesterowicza a dołączając do Krzysztofa Paradowskiego, Piotra Ślusarka i Ireneusza Zaczkowskiego.

Dotychczasowa nazwa spółki Concept Music Art Sp. z o.o. została przekształcona w CMA PL Sp. z o.o. Strategia spółki na najbliższe lata to rozwój potencjału, sprzętu oraz narzędzi do realizacji kongresów, wydarzeń korporacyjnych i kulturalnych w obszarze offline i online, a także dalsze konsekwentne budowanie partnerstw z dużymi obiektami oraz sieciami hotelarskimi.

Ogromną wagę przykładamy do klientów kongresowych i konferencyjnych, szczególnie tych międzynarodowych, a na ich pozyskiwanie i obsługę pozwala nam 20-letnie doświadczenie oraz, wieloletnie relacje w branży ponad 1000 dużych projektów tego typu w naszym portfolio – komentuje Grzegorz Potoczek.

Ostatnie trzy lata zarządu w składzie: Krzysztof Paradowski, Grzegorz Potoczek to ponad 1000 realizacji, które wygenerowały przychód na poziomie blisko 40 mln zł netto, a rok 2019/2020 zamknął się najwyższym w historii obrotem spółki w wysokości 19 mln zł netto. To także wiele prestiżowych nagród, świetnych projektów, zadowolonych klientów i pozytywnych doświadczeń. To również ogromne zmiany związane z COVID-19, nowe kompetencje, technologie, klienci, partnerstwa, pomysły i inicjatywy.

CMA PL Sp. z o.o. to jedna z największych firm produkcyjnych w Polsce i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku MICE. Od 1998 roku zajmuje się kompleksową realizacją wydarzeń. W swoim portfolio posiada ponad 8000 projektów dla 600 klientów, agencyjnych, instytucjonalnych, rządowych i korporacyjnych. Główne kompetencje to obsługa techniczna i logistyczna, stage design oraz doradztwo w obszarze nowych technologii.