Szwedzka spółka H&M ujawniła, że otwiera swój pierwszy wirtualny sklep w przestrzeni metaverse. Umożliwi klientom zakupy w nowym, wirtualnym środowisku.
Klienci H&M w cyberprzestrzeni CEEK City – trójwymiarowej wirtualnej rzeczywistości funkcjonującej podobnie do rzeczywistego świata – będą mogli poruszać się po sklepie, wybierać pożądane towary i dokonywać zakupów. Podczas zakupów, konsumenci będą mogli nabyć ubrania i akcesoria nie tylko w przestrzeni cyfrowej, ale również zamówić je w stacjonarnych sklepach H&M. Dzięki wirtualnemu sklepowi H&M w przestrzeni metaverse, firma otwiera się na nową przestrzeń biznesową.
Szwedzki gigant mody otworzył drzwi na nową technologię, dzięki czemu stał się pierwszym detalicznym sklepem odzieżowym w „metawszechświecie”.
Więcej o trade marketingu przeczytasz TUTAJ
Inspiracji marketingowych i gadżetowych szukaj TUTAJ