To już 7. edycja corocznego raportu SEO dla e-commerce! Który sklep okazał się liderem widoczności w wyszukiwarce? Które słowa kluczowe cieszyły się popularnością w minionym roku? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w najnowszym raporcie od Mayko.
Specjaliści z Mayko przeanalizowali dane 3000 sklepów w dziewięciu różnych kategoriach:
W raporcie można znaleźć wyniki najlepszych 20. sklepów z powyższych kategorii. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki szacunkowy ruch odnotowały sklepy w minionym roku, które słowa kluczowe cieszyły się popularnością – koniecznie zajrzyj do raportu.
Można znaleźć w nim także analizę widoczności najlepszych e-commerce oraz analizy SEO takich sklepów jak oponeo.pl, castorama.pl czy smyk.com przygotowane przez specjalistów SEO z Mayko. Pozycjonerzy sprawdzili zwycięskie sklepy internetowe pod kątem ich optymalizacji i budowy profilu linkowego oraz wskazują, na co szczególnie warto zwrócić uwagę.
W raporcie SEO nie mogło zabraknąć także podsumowania minionego roku oraz prognoz na 2022 roku w e-commerce. Co było zaskakującego w 2021 roku? Na czym powinni skupić się właściciele sklepów internetowych i e-commerce managerowie? Jakie wyzwania stoją przed e-commerce w 2022 roku? O to zapytaliśmy osoby związane z branżą. W raporcie wypowiedzi udzielili m.in. Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Katarzyna Kozłowska (Oponeo), Artur Nowiński (Pierre Rene), Joanna Kwiatkowska (Kubota), Jakub Gierszyński (Sephora) czy Michał Barczyk (Grupa x-kom).
Prowadzisz sklep internetowy? Pracujesz w e-commerce? Przejdź na TUTAJ, wypełnij formularz i pobierz bezpłatnie raport SEO.
Więcej newsów marketingowych znajdziesz TUTAJ.
Inspiracji marketingowych szukaj podczas Festiwalu Marketingu.