Aktualności Promo Show: kolejni TOP Dostawcy dołączają do targów reklamy w lutym 2023...

Promo Show: kolejni TOP Dostawcy dołączają do targów reklamy w lutym 2023 r.

0
promo show

Kolejni wystawcy potwierdzają obecność podzas Promo Show 2023 (kontynuacja Promo Show Professional – wydarzenia z Hotelu Hilton). Przyszłoroczna edycja odbędzie się w EXPO XXI Warszawa.

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

– Od momentu wystartowania z projektem Promo Show na Expo XXI minęły 2 tygodnie, a my mamy zajęte już 80% powierzchni. Wystawcy sami zgłaszają się do nas, zainteresowani rozszerzoną formułą naszego eventu. Przekonują ich także referencje stałych bywalców naszych targów, wysoki poziom jakości, a także kwestie logistyczno-organizacyjne, jak chociażby doskonała lokalizacja w sercu stolicy – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów. 

A co o targach w nowej formule mówią sami wystawcy?

– Udział w targach Promo Show to doskonała okazja do spotkania z naszymi polskimi i zagranicznymi klientami w strategicznej lokalizacji – blisko centrum, które ma swój niewątpliwy urok. To spotkanie z szeroką grupą klientów w przyjemnej przestrzeni i profesjonalnym otoczeniu, za co odpowiada OOH magazine, który tę jakość potwierdził już podczas kilku poprzednich edycji. Jedną z naszych podstawowych wartości jest transparentność, obejmująca autentyczną, wielokulturową różnorodność. Cenimy sobie przejrzystość w każdym aspekcie biznesu, co widzimy właśnie w targach Promo Show – mówi Mike Bakx z PF Concept.

– W roku 2023 będziemy mieć okazję spotkać się na targach PROMO SHOW. Dynamiczny rozwój i nowoczesny styl tych targów zdecydował o naszym wyborze. Uczestnictwo na takiej imprezie jest dla nas kluczowe w kontaktach z dotychczasowymi klientami i dostawcami oraz bardzo potrzebne w pozyskiwaniu i budowaniu nowych relacji. Bardzo dobry kontakt z organizatorem, w tym możliwość własnej kreacji przestrzeni by móc zaprezentować nasze produkty był dodatkowym atutem w wyborze tej właśnie imprezy. Z niecierpliwością czekamy! – mówi Ewa Skoczeń z PIER LUIGI.

– Targi w lutym 2023 będą szczególne, nie tylko ze względu na to, że są najważniejszym wydarzeniem branżowym otwierającym rok. W przyszłym roku Inspirion Polska stawia na Promo Show. Kultura organizacji tych targów sprzyja rozmowom, dlatego liczymy na to, że będziemy mogli przekazać klientom co wypracowaliśmy w ostatnim czasie i jak podnosimy jakość naszych usług. Mamy zaufanie do organizatora i wiemy, że nasi Klienci będą równie zadowoleni z dobrze wykorzystanego czasu – mówi Jolanta Kempa z Inspirion Polska.

– W działaniu firmy Maxim Ceramics stawiamy przede wszystkim na trwałe, partnerskie relacje z naszymi klientami. Obok oczywistych aspektów, jak jakość produktów i zdobień, terminowość produkcji i szybkie rozwiązywanie wyzwań, które są naszym obowiązkiem, to właśnie partnerstwo biznesowe, jest podstawą naszego DNA. Te same cechy doceniamy u naszych dostawców, czy organizatorów imprez targowych. Po zmianach i przebudowie rynku targów reklamy, w roku 2023 stawiamy na OOH magazine i imprezę Promo Show. Będzie to dla nas najważniejsza okazja do prezentacji nowości i rozmów z klientami w kraju. Zespół OOH magazine, to sprawdzeni zawodnicy, osadzeni w naszej branży. Czujemy od nich wsparcie i otrzymujemy rzetelne, szybkie informacje. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z postępem prac, a nasze sugestie brane są pod uwagę – mówi Maciej Poprawski z Maxim Ceramics.

– Udział The One Group w takim wydarzeniu jak targi Promo Show to niepowtarzalna okazja zaprezentowania naszych standardowych propozycji, nietuzinkowych pomysłów i pełnego zakresu usług podczas tak profesjonalnego wydarzenia. To również możliwość odnowienia kontaktów, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych relacji biznesowych. Co więcej, eventy organizowane przez OOH magazine to od lat przegląd nowych trendów i nowych rozwiązań na rynku gadżetów reklamowych i usług z nimi związanych, któremu towarzyszy najwyższej klasy oprawa i wysokiej jakości wsparcie PR. Planowanemu na luty 2023 wydarzeniu będzie bez wątpienia towarzyszyć nie tylko idealnie dobrane miejsce, ale także sprawna organizacja i przemyślana aranżacja przestrzeni przy pełnym profesjonalizmu wsparciu przedstawicieli OOH magazine. Z niecierpliwością oczekujemy przyszłorocznej edycji Promo Show, która odbędzie się w prestiżowym miejscu – warszawskim EXPO XXI – mówi Mariusz Szandecki z The One Group.

Formułę targów doceniają także agencje reklamowe, które już teraz zapowiadają obecność podczas lutowego wydarzenia.

– Targi w bardziej kameralnej formule według naszej opinii są efektywniejsze. Spotkania osobiste i rozmowa wśród grona profesjonalistów poszerzają naszą wiedzę co pozwala nam jeszcze lepiej doradzać naszym Klientom. Przyjacielska atmosfera, brak masowych „zbieraczy” daje nam poczucie dobrze zrealizowanego zadania. Czujemy się docenieni i wyróżnieni mogąc spotkać się również na wieczornej integracji. Dostawcy doceniają naszą wieloletnią pracę, zaangażowanie i wiedzę. Przekłada się to oczywiście na zaufanie naszych Klientów, którzy mają świadomość że otrzymają  ofertę od profesjonalistów i wiedzę na temat nowości. Promo Show to doskonałe miejsce dla głównych graczy z branży reklamowej – mówi dr Edyta Lisowska, Dyrektor zarządzający EBLIS B&L i 
Wice Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

– Myślę, że decyzja o kolejnej edycji PSP w tej wyjątkowej szacie jest bardzo dobra i naturalna. Potrzebujemy takiej „butikowej” wersji spotkań branżowych z dostawcami. Przeniesienie wydarzenia do EXPO XXI wskazuje na rozwój i stopniowe powiększanie skali – to także dobry kierunek, bo z roku na rok zauważamy coraz większą grupę dostawców, którzy dostarczają ciekawe rozwiązania produktowe i serwisowe. Co również ważne, zauważamy że z każdym rokiem formuła i doskonała organizacja PROMO SHOW, zachęca do przyjazdu do Warszawy coraz większą grupę europejskich agencji reklamowych, co tylko dowodzi, że potencjał tej imprezy jest zauważany oraz doceniany nie tylko w Polsce. Kibicujemy, trzymamy kciuki …i nie możemy się doczekać! – mówi Olaf Dąbrowski z Goldenberry Group.

Event odbędzie się  8-9 lutego 2023 roku. Zapytaj o stoisko TUTAJ

Więcej informacji i inspiracji gadżetowych można znaleźć TUTAJ.