Logo

Marketing MIX

Wystartowała kampania Lajkonik Junior

Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior – to przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Spoty zobaczyć można w telewizji i Internecie.

Lajkonik Junior to wyjątkowa marka w portfolio Lajkonika, która posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo[1]. Przekąski wyróżniają się delikatniejszym smakiem, mniejszą zawartością soli niż w tradycyjnych produktach marki oraz niezwykłymi, charakterystycznymi kształtami.

– Produkty Lajkonik Junior na rynku dostępne są od 14 lat. Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy. W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior – mówi Michał Kawa, Marketing Manager marki Lajkonik.

Produkty Lajkonik Junior nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników ani wzmacniaczy smaku. Wszystkie te informacje znajdują się na ikonach odpowiedzialności umieszczonych na opakowaniach. Same opakowania oprócz atrakcyjnej szaty graficznej wyróżniają się także formatem, który ułatwia wygodne sięganie po zawartość paczki oraz bezpieczne postawienie jej podczas konsumpcji.

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna, wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Pyszna, radosna zabawa i pozytywne emocje to przepis Lajkonika na udaną wyprawę. Nie bez przyczyny celem tej wesołej podróży jest Kraków. To właśnie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty marki, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Kampanię zaplanowano w telewizji i Internecie. Przez cały sierpień spoty 30″ i 15″ będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty video, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja GPD Agency, zakupem mediów zajęła się agencja Spark Foundry. Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&A Communications.

Najnowszy spot marki można obejrzeć poniżej:

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 07.2021 – 06.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Salty Bakery. (Klasyfikacja własna klienta)


Więcej newsów z branży marketingu TUTAJ.