Gadżety reklamowe znajdują się bardzo wysoko na liście każdego event managera. Bez wątpienia jest to nie lada wyzwanie aby zaskoczyć uczestnika. Plener, spotkanie z klientami, spotkania integracyjne, bale, gale, koncerty, pikniki, sympozja naukowe itp., wydarzeń jest cała masa, tak jak gadżetów, ale aby dobrać odpowiedni, często należy się nieźle napracować.
Nie da się bowiem ukryć, iż gadżety stanowią nieodłączny element wszelkiego rodzaju eventów. Mają na celu budowanie relacji pomiędzy organizatorem, a uczestnikiem. Powinny wywołać pozytywne emocje i pozostawić po sobie miłe wspomnienie wydarzenia.
– Na wrześniowych targach można znaleźć całe spektrum gadżetów, propozycji i usług na eventy. To doskonała okazja by sprawdzić co nowego przygotował rynek dla segmentu MICE. Na targach pojawią się nie tylko artykuły promocyjne, ale i firmy z ofertą eventowo-konferencyjną, zabudową, wyposażeniem na eventy (np. popularne dmuchańce czy inne dekoracje) – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizator Festiwalu Marketingu.
Głodnych gadżetowych inspiracji organizatorzy Festiwalu Marketingu zapraszają już dziś do bezpłatnej rejestracji na targi TUTAJ.