Logo

Trade marketing

Pierwszy w Polsce firmowy sklep HARIBO

Od 24 sierpnia miłośnicy żelek mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus, zarządzanym przez NEINVER. Dodatkowo w dniach 27-28 sierpnia na wielbicieli marki czekają dodatkowe atrakcje związane z otwarciem sklepu!

HARIBO to marka, która już od ponad 100 lat daje radość dzieciom i dorosłym, oferując różnorodny asortyment żelek i pianek. W pierwszym w Polsce firmowym sklepie HARIBO zlokalizowanym w centrum outletowym FACTORY Ursus wielbiciele marki będą mogli znaleźć swoje ulubione produkty, a także wersje unikatowe oraz akcesoria związane z HARIBO.

Radosny weekend otwarcia – 27 i 28 sierpnia

Z okazji otwarcia sklepu zaplanowane zostały atrakcje dla dzieci. Będzie radośnie i kolorowo! 27 i 28 sierpnia w godzinach 10:00-18:00 każdy z odwiedzających centrum będzie mógł spotkać się z Misiem HARIBO, „dołączyć do paczki”, robiąc sobie zdjęcie w żelkowym monidle, a także zakręcić szczęśliwym kołem fortuny i wygrać owocaśne żelki! Na najmłodszych czekać będą także: fantastyczna malowanka, balony oraz piniata!

Dodatkowo w sklepie będzie możliwość skorzystania ze specjalnych ofert promocyjnych, przygotowanych z okazji otwarcia.

– HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych. Uwielbiają nas miłośnicy żelek w każdym wieku, dlatego z radością zapraszamy wszystkich do odwiedzenia naszego sklepu. To będzie wyjątkowe miejsce, gdzie zaoferujemy nasze bestsellery, ale także produkty limitowane – dostępne tylko w firmowym sklepie marki. Natomiast w strefie pick&mix każdy miłośnik żelek będzie miał okazję skomponować swój własny, owocaśny zestaw ulubionych produktów – mówi Anna Stróżyńska, Dyrektor Marketingu HARIBO Polska.

– Witamy markę HARIBO wśród najemców FACTORY Ursus, ciesząc się, że na debiut na polskim rynku wybrała właśnie nasz outlet. To bardzo dobre uzupełnienie oferty dodatkowej centrum i wyjątkowa propozycja dla wszystkich grup wiekowych. Sklep zostanie otwarty w ostatnich dniach wakacji, a zatem w czasie intensywnych zakupów i przygotowań do szkoły. Jak przekonują nasi klienci, zakupy w outlecie są źródłem pozytywnych emocji, a obecność kultowej marki z pewnością będzie im sprzyjać – mówi Piotr Rębacz, dyrektor FACTORY Ursus w NEINVER. Sieć FACTORY jest zarządzana przez NEINVER – operatora outletów w Europie oraz lidera rynku w Polsce i Hiszpanii.

Źródło: Materiały prasowe marki


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS