Logo

Event MIX

PRINT&SIGN 4-7 października 2022

Po trzyletniej przerwie, wraca impreza branży poligraficznej, tekstylnej i promocyjnej w Rumunii!

„Odkryj wszystko o komunikacji wizualnej”. Pod tym hasłem kryje się unikalna koncepcja 3 atrakcyjnych wydarzeń, podczas których zaprezentuje się ponad 500 lokalnych i międzynarodowych marek – wszystko w tym samym czasie i w tym samym miejscu:

PRINT&SIGN. 16. edycja najważniejszych targów druku i oznakowania w Europie Południowo-Wschodniej podąża za światowym trendem! Przybliżamy specjalistom najnowsze pomysły w zakresie komunikacji wizualnej i technologii druku cyfrowego na dowolnym nośniku.

TEXTILE TECHNOLOGY Show. Obecnie w swojej drugiej edycji, wystawa technologii dla przemysłu tekstylnego w regionie Europy Południowo-Wschodniej prezentuje najnowsze urządzenia, technologie i aplikacje w tej dziedzinie.

CORPORATE GIFT’S Show. „Poczuj różnicę” na jedynej w Rumunii wystawie poświęconej branży artykułów promocyjnych, najważniejszej platformie biznesowej dla reklamy.

Ponadto, dwa powiązane wydarzenia uzupełniają pokaz innowacji:

  1. Konferencja „Przetwórstwo Technologii Next-gen”.

5 października 2022 roku, od godziny 14:00, odbędzie się Konferencja „Next-gen Technology Processing”. W ciągu 2 godzin topowi prelegenci spośród przedsiębiorców oraz przedstawiciele władz lokalnych i międzynarodowych przedstawią najnowsze informacje dotyczące przetwarzania technologii next-gen w firmie.

  1. Projektowanie wnętrz. Tailored by Digital Print – wydarzenie skierowane do architektów i projektantów wnętrz, dostarczające informacje o trendach rynkowych w zakresie komunikacji wizualnej, poprzez wydzielenie przestrzeni, w której prezentowane będą produkty drukowane cyfrowo.
  2. Wrap of the Year 2022 powered by Algernon. Jeśli pasjonujesz się oklejaniem samochodów, czekamy na Ciebie na targach w dniach 5-6 października, z konkursem LIVE „Wrap of the Year 2022”!

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, na podstawie elektronicznego zaproszenia. Więcej szczegółów można znaleźć TUTAJ.


OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.