Event Up Group to inicjatywa małopolskich firm, w której skład wchodzą podmioty, reprezentujące różnorodne zakresy działalności związanych z branżą eventową – od kompleksowej produkcji wydarzeń, przez grupy artystyczne i lokalizacje, multimedia, scenografię, nagłośnienie i oświetlenie, aż do wsparcia eventów w postaci cateringu czy wypożyczalni mebli. Ta konsolidacja działań beneficjentów pozwoliła na stworzenie kompleksowej oferty wykorzystującej efekt synergii, a także zwiększenie potencjału grupy w zakresie działań promocyjnych.
Głównym celem projektu była prezentacja małopolskich firm branży eventowej w kraju i za granicą oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami. Podmioty skupione w Event Up oferują usługi związane z planowaniem, produkcją i budżetowaniem eventów, doradzają przy wyborze lokalizacji i osób prowadzących, opracowują brandingi i plany marketingowe eventów. Realizują konferencje, spotkania firmowe, koncerty i festiwale, wystawy oraz targi. Zarządzają również logistyką i systemami rejestracji gości, a także koordynują imprezy na miejscu.
Podczas czterech lat działalności, projekt skupił wokół siebie ponad 40 beneficjentów, którzy łącznie odwiedzili 16 imprez targowych w kraju i za granicą i wygenerowali setki kontaktów biznesowych.
Za obsługę projektu odpowiadała Fundacja Polish Heritage i Stowarzyszenie Tak/Tyka Kultura. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
Więcej informacji prasowych o Event Up przeczytasz TUTAJ.