Gadżety reklamowe: Podsumowanie 2022|RITF - OOH magazine
Logo
MALFINI

AktualnościFeaturedTylko w OOH magazine

Gadżety reklamowe: Podsumowanie 2022, prognozy na 2023 r. | Monika Dybiec, .RITF

Monika Dybiec, Customer Service Manager w firmie .RITF przygląda się tegorocznym działaniom i trendom na rynku artykułów promocyjnych, a także analizuje wyzwania i prognozy na kolejny rok.

TREND ROKU

Nadszedł wreszcie moment kiedy kryzys związany z pandemią odszedł na dalszy plan, a branża reklamowa ponownie nabrała wiatru w żagle. W ubiegłym roku popularne były głównie upominki nawiązujące do pracy w trybie home office tj. kubki, słuchawki czy gadżety antybakteryjne. W tym roku, gdy wielu z nas zakończyło pracę zdalną i wróciło do dawnego trybu pracy pora na eko gadżety, które są nie tylko przyjazne dla środowiska ale zapewniają naprawdę dużą funkcjonalność. Do grupy tego typu gadżetów możemy zaliczyć m.in. ponadczasowe personalizowane  torby, notesy, długopisy, breloki, smycze, czy też elektronikę (pendrive, power bank, ładowarka bezprzewodowa), wykonaną w 100% z biodegradowalnych materiałów. Trend eco-friendly nie traci na popularności niezmiennie od wielu lat, jednak przy obecnym kryzysie ekologicznym i konieczności podjęcia działań w kierunku ratowania naszego środowiska, gadżety eko to pożądane rozwiązanie, po które bardzo chętnie sięgają nasi klienci.

NAJWIĘKSZE SUCKESY ROKU 2022

Rok 2022 wyraźnie należy do udanych w porównaniu do poprzednich lat z udziałem pandemii. Wiele firm zdecydowało się na czynny udział w eventach, a tym samym zapotrzebowanie na gadżety reklamowe znacznie wzrosło. Upominki z logotypem i nazwą firmy, które są nie tylko uniwersalne ale   i praktyczne, to rozwiązanie, które od zawsze cieszy się powodzeniem na wszelkiego rodzaju spotkaniach. W tym roku świadomość społeczna względem ochrony środowiska jest bardzo wysoka, dlatego opcja eko gadżetów oferuje wiele ciekawych możliwości. Materiały wykorzystywane do produkcji w większości pochodzą z recyklingu, co spotyka się z pozytywną opinią odbiorców. Dostawcy oferują nam naprawdę szeroki wybór gadżetów wytwarzanych z materiałów naturalnych tj. bambus, len, bawełna czy włókno pszeniczne. Tym samym jesteśmy w stanie zapewnić klientom wyselekcjonowane produkty wysokiej jakości. Pamiętajmy, że mając w swojej ofercie ekologiczne upominki zwiększamy nie tylko szansę na rozpoznawalność marki, ale też tworzymy wizerunek firmy, która działa w świadomy i przyjazny dla środowiska sposób.

NAJWIĘKSZY KRYZYS/WIZERUNKOWA WPADKA/PROBLEM RYNKOWY

Zdecydowanie to, o czym można mówić w kategorii problemów związanych z rynkiem był nieprzewidziany konflikt pomiędzy Rosją a Ukrainą i związane z nim zmiany gospodarcze, które każdy z nas zauważył. Wzrost inflacji spowodował nie tylko podwyżkę cen, ale co za tym idzie również przyczynił się do ograniczenia dostępności części asortymentu. Z uwagi na trudną dostępność surowców czas dostaw niejednokrotnie ulegał znacznemu wydłużeniu, a pewne grupy gadżetów zostały całkowicie wycofane z produkcji. Niemniej jednak nauczeni doświadczeniem umiemy szybko reagować na potrzeby zmieniającego się rynku i znaleźć alternatywne rozwiązania, którym są chociażby eko upominki.

TRENDY/PROGNOZY NA 2023

W przyszły rok z pewnością wejdziemy pod hasłem „eko odpowiedzialność”. Świadomość społeczna wzrasta każdego dnia, a biorąc pod uwagę panującą sytuacją gospodarczą i straty jakie w ubiegłych latach ponieśliśmy w dobie pandemii, coraz więcej z nas nawiązując współpracę szuka partnera biznesowego, który z pełną świadomością działa zgodnie z wymogami przyjaznymi dla naszego ekosystemu. Wciąż szukamy nieszablonowych rozwiązań, które ułatwią nam codzienne funkcjonowanie ale jednocześnie wyróżnią się na tle innych oferowanych na rynku. Wszelkie gadżety z zakresu np. elektroniki czy tekstyliów mają za zadanie nie tylko umilić nam czas i być przyjazne dla oka, ale również użytkowanie ich ma nam pomóc kreować wpływ na środowisko naturalne.

NAJWIĘKSZE WYZWANIA NA ROK 2023

Z pewnością w 2023 roku musimy bardzo mocno kontynuować to, co dotychczas udało się nam osiągnąć. Zasada eco-friendly powinna zachować ciągłość i z takim wyzwaniem będziemy się mierzyć. Ponadto stawiamy na dynamikę działań związaną z realizacją zadań. W dzisiejszej dobie nie  możemy pozwolić sobie na generowanie dodatkowych kosztów. Przy napiętych harmonogramach, tak ważne jest aby zapewnić terminowość obsługi zamówień. Dzięki współpracy z wieloletnimi dostawcami jesteśmy w stanie wyselekcjonować tych, którzy gwarantują nam dostawę gadżetów najwyższej jakości w krótkim czasie. Tak oferowane rozwiązanie ma oczywiście wiele zalet z punktu widzenia naszych klientów, o czym zawsze warto pamiętać.


Więcej materiałów o podobnej tematyce można znaleźć TUTAJ.