Logo

Marketing MIX

Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii Scrabble

Trzy różne osobowości polskiej sceny – Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski – wspólnie w kampanii marki Scrabble, która świętuje w tym roku 75. urodziny. W zeszłym tygodniu czyli 13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble, ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej Scrabble.

Mordercą jest kucharz? Kto ma alibi? Dlaczego Lotek mówi o Dziadach? Na Instagramie Makłowicza, Pazury i Lotka możemy zobaczyć zabawne sceny z ich pierwszego spotkania przy planszy.

To start nowej kampanii marki Scrabble, której celem jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą… literek Scrabble. Krótkie historie o słowach, które mają znaczenie, przedstawią ambasadorzy marki: Łukasz Lotek Lodkowski, Robert Makłowicz oraz Cezary Pazura. Natomiast jesienią w pojedynku na słowa zmierzą się oni…  z gościem specjalnym, którego tożsamość pozostanie tajemnicą aż do premiery materiału.

Scrabble

75 lat historii

Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano już ponad 165 milionów egzemplarzy gry, która w 1948 roku powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.

Scrabble są obecnie dostępne w 30 językach w 120 krajach na całym świecie. Najnowszym językiem, który został wprowadzony w 2006 roku, jest ukraiński. Kultowa gra słowna, która od 75 lat przynosi radość milionom ludzi na całym świecie, świętuje dziś swoje przełomowe urodziny, w Międzynarodowym Dniu Scrabble.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.