Logo

Marketing MIX

Plej przygotował nową kampanię dla Bakoma

Ruszyła kampania naturalnego jogurtu marki Bakoma – Gęstego. W spotach podkreślana jest jego konsystencja, walory smakowe i bogata flora bakteryjna. Za komunikację odpowiada Plej.

Gęsty to naturalny jogurt, który idealnie sprawdza się w kuchni – z nim każde danie zawsze wypada pysznie.

Hasło reklamowe: „I wiesz, że będzie dobre – bo jest Gęsty!”

Kampania podkreśla jego uniwersalność, prosty skład, bogatą florę składającą się z 30 miliardów dobrych bakterii i oczywiście smak. Jogurt Naturalny Gęsty to tak dobry jogurt, że aż nie wypada – dosłownie. Jego niesamowita gęstość sprawia, że nie wypada z kubeczka, a by spadł z łyżeczki potrzebne są zawsze aż 2 puknięcia w naczynie – co podkreśla każda scena spotu i idealnie dobrana do niego, radosna muzyka.

Ten ikoniczny produkt towarzyszy firmie Bakoma od 1990 r. w tym roku organizacja postanowiła odświeżyć jego komunikację, podjęła współpracę z Plej i tak powstało 6 spotów reklamowych w różnych wersjach, które pojawiają się w telewizji, platformach VOD i w internecie.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.