Logo

Etykiety i opakowaniaWielki Format

Fujifilm sprzedaje pierwszą maszynę Acuity Ultra Hybrid LED w Niemczech firmie graficznej Fokina

Firma graficzna Fokina zainwestowała w pierwszy model Acuity Ultra w lutym 2020 roku i wykorzystała go do wydrukowania grafik na stoiska Fujifilm na wielu imprezach, w tym na targi FESPA w ubiegłym roku. Na targach FESPA 2023 firma podpisała umowę dotyczącą zakupu nowej maszyny.

Fokina zamierza wykorzystać model Acuity Ultra Hybrid LED do zwiększenia wydajności. Pracując w parze z modelem Acuity Ultra, zapewni on jeszcze większą elastyczność, drukując na podłożach takich jak Forex, PVC, Dibond, samoprzylepnych, banerach, siatce i innych. Nowa drukarka pomoże również firmie Fokina dostarczyć klientom lepszą wartość i skrócić czasy realizacji – bez uszczerbku dla jakości. Sven Breiter, dyrektor zarządzający Fokina, powiedział, że wybrał maszynę Acuity Ultra Hybrid LED, ponieważ zna już firmę Fujifilm – zaufaną markę i partnera – a także jej niezawodne technologie druku.

Po raz pierwszy zobaczył model Acuity Ultra Hybrid LED, gdy został on zaprezentowany na targach FESPA 2022 – tych samych, na które jego firma wydrukowała grafikę, wykorzystując w tym celu drukarkę Acuity Ultra. Następnie odwiedził zakład Fujifilm w Broadstairs, aby wziąć udział w prezentacji maszyny.

– Acuity Ultra Hybrid LED to urządzenie kompletne. Proces transportu nośnika jest bardzo płynny, a umieszczanie kropli atramentu niezwykle precyzyjne. Jak zawsze, firma Fujifilm poszła o krok dalej. Kiedy pokazano mi maszynę podczas prezentacji w Broadstairs, mogłem wydrukować własne zadania i na własne oczy zobaczyłem, jak dużą prędkość i jakość była w stanie dostarczyć. Po sukcesie, jaki odnieśliśmy z Acuity Ultra, inwestycja w kolejną drukarkę Fujifilm była całkowicie uzasadniona – komentuje Breiter.

– Fokina jest naszym cenionym partnerem od wielu lat. W ubiegłym roku wydrukowali na maszynie Acuity Ultra naszą grafikę Blueprint Live na stoisko FESPA 2022. W tym roku zainwestowali w model Acuity Ultra Hybrid LED. To wyraz ogromnego zaufania do naszej technologii i cieszymy się, że możemy pomóc im przenieść wydajność na jeszcze wyższy poziom – dodaje David Burton, dyrektor handlowy, Fujifilm Wide Format Inkjet Systems.


Więcej newsów z branży TUTAJ.