Logo

Event MIX

Pierwsza botaniczna strefa chilloutu na Festiwalu mBank Nowe Horyzonty

Wygodne poduszki, pufy, fotele, do tego klimatyczne firany i stylowe dodatki, a wszystko to w otoczeniu zieleni i suszonych ziół i polnych kwiatów – tak w największym skrócie można opisać botaniczną strefę chilloutu, która po raz pierwszy zagościła na Festiwalu mBank Nowe Horyzonty. W ten sposób marka Hyal-Drop® multi zachęca do regeneracji oczu zmęczonych wielogodzinnym oglądaniem filmów.

Ze strefy można korzystać we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty podczas trwania imprezy, czyli do 30 lipca.

To pierwsza współpraca marki Hyal-Drop® multi, należącej do Bausch & Lomb z festiwalem mBank Nowe Horyzonty. Koncepcję działań stworzyła i koordynuje agencja 38 Content Communication. – Prowadzimy szerokie działania contentowe dla Hyal-Drop® multi od wielu lat. Można powiedzieć, że w tym roku odkrywamy dla marki Hyal-Drop® multi Nowe Horyzonty – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

W poprzednich latach współpracy, wątek zmęczonych oczu i kropli łagodzących objawy zespołu suchego oka pojawiał się w kontekście m.in. pracy zdalnej w pandemii, długotrwałego kontaktu ze światłem niebieskim podczas przeglądania mediów społecznościowych, noszenia soczewek kontaktowych czy też oddziaływania klimatyzacji. W zeszłorocznej kampanii #GodzinaDlaOka, marka przekonywała, że warto pamiętać o odpowiedniej higienie wzroku.

Nadrzędnym celem wszystkich kampanii Hyal-Drop® multi  jest edukacja Polaków o konieczności dbania o prawidłowe nawilżenie oczu. Nie inaczej było i w tym roku:

– Szukaliśmy ciekawych insightów, takich, których dotąd nie poruszaliśmy w komunikacji marki Hyal-Drop® multi. Intrygujące jest zjawisko binge-watchingu, czyli długotrwałego oglądania seriali – odcinek po odcinku, czasami całego sezonu w jedną noc. Jednak ten wątek pojawił się w zeszłym roku, więc poszliśmy o krok dalej i postawiliśmy na kinomanów – uczestników festiwalu filmowego. Najwytrwalsi oglądają nawet po pięć filmów dziennie, spędzając w ciemnej sali kinowej po kilka, kilkanaście godzin. Dla duszy to wielka uczta, dla oczu – prawdziwe wyzwanie – podkreśla Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & Content Manager w zespole realizującym projekt z ramienia 38 Content Communication.

Tak narodził się pomysł strefy wypoczynku oczu, stworzonej przez markę Hyal-Drop® multi podczas czołowego polskiego festiwalu filmowego: mBank Nowe Horyzonty we Wrocławiu. – Od samego początku ten pomysł bardzo nam się spodobał. Jest świeży i nieoczywisty, bo trudno połączyć wyrób medyczny ze światem kultury i sztuki, a tutaj ta współpraca okazała się bardzo naturalna i uzasadniona – wyjaśnia Marzena Rakocińska, Senior Product Manager w Bausch & Lomb.

Projekt strefy powierzono botanicznej kawiarni Kwiaty, Kawy i inne z Wrocławia. Przeważają w niej żywe i suszone rośliny, w tym kwiaty polne: nawłocie, zatrwiany, krwawniki i gipsówki. Całość uzupełniają przestrzenie wypoczynkowe. Nie mogło zabraknąć motywu przewodniego festiwalu: jaskółek z origami.

– Zależało nam, by strefa wpisywała się w artystyczne DNA naszego wydarzenia, pasowała koncepcyjnie do festiwalu, a jednocześnie by spełniała swoją rolę – była miejscem wypoczynku, relaksu dla oczu i ciała – tłumaczy Małgorzata Kubaś, kierowniczka ds. sponsoringu i partnerstw Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, organizatora festiwalu. I dodaje: – Festiwalowicze przyjęli nową atrakcję bardzo ciepło, chętnie z niej korzystają i ją fotografują.

Botaniczna strefa chilloutu stanęła na drugim piętrze kina Nowe Horyzonty na cały okres trwania 23. edycji festiwalu mBank Nowe Horyzonty, czyli 20-30 lipca 2023. Jak szacują organizatorzy, kino Nowe Horyzonty, w trakcie trwania wydarzenia, odwiedza ponad 80 tys. osób.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.