Logo

Trade marketing

Swarovski z nowym, olśniewającym sklepem na Fifth Avenue

Swarovski w tym wyjątkowym, świątecznym okresie otwiera drzwi do swojego największego w historii flagowego sklepu na nowojorskiej Fifth Avenue.

Lśniący kolorami i przepełniony blaskiem, sklep Swarovskiego na Fifth Avenue jest źródłem radosnej ekstrawagancji na najbardziej kultowej ulicy handlowej na świecie, oferując klientom możliwość zanurzenia się w lśniącym świecie jednej z najstarszych luksusowych firm w Europie.

Wchodząc do sklepu, klienci odkryją kryształową kolekcję Swarovski, od biżuterii i dekoracji dla wnętrz aż po okulary, zastawę stołową i produkty limitowane i efekty współprac z globalnymi markami, takimi jak ’47 x MLB® dla kultowej czapki New York Yankee i I HEART NY; a także w sklepie podziwiać będzie można kolekcję biżuterii wykonanej z diamentów hodowanych w laboratorium.

Zaprojektowany przez dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert sklep, ma wzbudzać zachwyt, jednocześnie oddając hołd mieniącemu się pięknu kryształu. Rozmieszczony na dwóch piętrach i mierzący 1300 metrów kwadratowych, Swarovski na Fifth Avenue jest jak wejście do tętniącego życiem pudełka z biżuterią wypełnionego skarbami – w tym największym kryształowym chatonem, jaki kiedykolwiek wycięto.

Giovanna Engelbert skomentowała: – Ponieważ Nowy Jork jest legendarną stolicą mody, a także jest dla mnie jak drugi dom, ekscytujące jest obserwowanie, jak nasz flagowy sklep na 5th Avenue ożywa. Chciałam stworzyć wrażenie wejścia do ogromnego kryształu – świata Swarovski – i rozpalić wyobraźnię od momentu wejścia do sklepu. Od wielkich schodów w kształcie ośmiokąta po wykorzystanie pikowanego aksamitu i jedwabiu w całym sklepie, wszystkie detale mają zapewnić klientom poczucie przebywania w luksusowym pudełku z biżuterią. Moją wizją było stworzenie nowoczesnego, radosnego, wzniosłego i futurystycznego projektu, który odzwierciedla światło, energię i kolory Nowego Jorku.

– Swarovski na Fifth Avenue to kamień milowy dla firmy Swarovski i symbol ewolucji naszej marki. Ten wyjątkowy sklep sprawi, że Manhattan będzie lśnił jaśniej, pozwalając nowojorczykom doświadczyć wszystkich aspektów naszej marki w jednym luksusowym miejscu, które ożywia kreatywność, savoir-faire, elegancję i 128-letnie dziedzictwo Swarovskiego. – skomentował Alexis Nasard, Swarovski CEO

– Nasz salon flagowy na Manhattanie wyznacza kluczowy moment w naszej globalnej strategii sprzedaży detalicznej, oferując usługi i produkty, od nawiązania relacji po personalizację, z wyjątkową dbałością o potrzeby naszych klientów. To tutaj nasza globalna wizja ożywa dzięki blaskowi Swarovskiego, zapewniając unikalne wielokanałowe doświadczenie obsługi klienta – dodał Michele Molon, Swarovski CCO

swarovski

Świat Swarovski na Fifth Avenue to eksplozja kolorów wyrażona w charakterystycznych dla marki odcieniach. Z dwoma gigantycznymi kryształami otaczającymi wejście i niezliczonymi ośmiokątami zdobiącymi ściany w oszałamiających ekspozycjach produktów znanych z wyjątkowego kunsztu i piękna, koncepcja jest hołdem dla cudu samego kryształu. Kultowy ośmiokąt Swarovskiego jest osadzony w całym projekcie sklepu, od elewacji gablot na ścianie i ośmiokątnych stanowisk do przymierzania, po kryształowe klamki i kształt lusterek ręcznych.

W samym sercu parteru wielkie różowe schody w kształcie ośmiokątów prowadzą klientów na wyższe piętro. Obramowane są ośmiokątnymi witrynami zawierającymi urocze tablice przedstawiające epizody ze 128-letniej historii austriackiej marki – od jej narodzin w tyrolskich Alpach i wczesnych dni haute couture do dnia dzisiejszego, przynosząc olśniewający urok na planie Oscarów i na czerwonym dywanie na nowojorskiej Met Gala.

Na pierwszym piętrze znajduje się luksusowy biały butik poświęcony diamentom Swarovski Created Diamonds, a także salon, w którym serwowane są przekąski w charakterystycznej dla Swarovskiego porcelanie Rosenthal oraz przestrzeń, w której klienci mogą personalizować i dopasowywać swoje zakupy.

Uczta dla wszystkich zmysłów, Swarovski na Fifth Avenue to świat pełen inspiracji i magicznych chwil.


Więcej newsów z branży TUTAJ.