W tym roku po raz kolejny Lipton łączy siły z WOŚP. Wsparcie najpopularniejszej w Polsce zbiórki o charakterze charytatywnym, to szansa, by pomóc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują.
– Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku kontynuujemy kampanie pod hasłem: „Poczuj moc dobra”, co oznacza, że marka Lipton czerpie dobro z natury i dzieli się nim z innymi. Zależy nam na tym, by za naszymi słowami szły również czyny, dlatego angażujemy się we wsparcie takich inicjatyw jak Finał WOŚP i zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do wspólnego grania z Orkiestrą. – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
Z okazji 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 28 stycznia, Lipton zaplanował liczne aktywności związane z wydarzeniem.
Już tydzień przed Finałem na błoniach PGE Narodowego pojawi się symboliczny kubek o nietypowej formie z trzema uchami, który od lat jest ikoną współpracy marki Lipton z Orkiestrą oraz towarzyszy Jurkowi Owsiakowi podczas każdego Finału WOŚP. Ogromny kubek o wysokości dwóch metrów zostanie umieszczony na specjalnej podstawie, pełniącej rolę ławki grzewczej dla wszystkich uczestników, którzy będą chcieli się rozgrzać i zrelaksować w trakcie wydarzenia.
Podczas 32. Finału WOŚP, 28 stycznia 2024 r., Lipton zaprasza wszystkich zainteresowanych, wolontariuszy i hojnych darczyńców do specjalnej strefy partnerskiej oraz mobilnego Lipton Bike’u na błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Tam będzie można delektować się gorącą, aromatyczną herbatą Lipton, która rozgrzeje ciało i serca. Goście studia będą mogli skorzystać z wyjątkowego herbacianego atelier prowadzonym przez doświadczonych teabaristów marki Lipton.
Dla wsparcia zbiórki Fundacji marka Lipton przygotowała specjalne aukcje charytatywne, z których dochód zostanie przeznaczony na cel 32. Finału WOŚP. Wśród atrakcji znajduje się unikalne doświadczenie udziału w profesjonalnych warsztatach „Herbata w Miksologii” prowadzonych przez teabaristę Liptona, Juliana Karewicza, oraz ikoniczny trójuszny kubek Lipton z odręcznym autografem Jurka Owsiaka, podpisany podczas Finału.
Limitowana wersja herbaty Lipton Yellow Label z projektem spod ręki Jurka Owsiaka jest już dostępna na półkach sklepowych w całej Polsce w ilości ponad 7 milionów sztuk. Granie z WOŚP to wyjątkowa okazja dla społeczności i miłośników herbaty do wsparcia szczytnego celu.
Działania towarzyszące 32. Finałowi WOŚP są wspierane przez kampanię reklamową w telewizji i online, outdoorze, aktywności na platformach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz działania PR. Za koncept kreatywny i obsługę PR kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, natomiast za planowanie mediów – PHD Media Direction i DRUM Polska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.