Logo

Marketing MIX

Awanse i nowa struktura Jet Line

Firma reklamy zewnętrznej – Jet Line informuje o aktualizacji swojej struktury zarządzania od stycznia br.

Beata Chojecka-Kuczek awansowała na dyrektora sprzedaży i przejmuje dział handlowy Jet Line; kierowała dotychczas pracą działu sprzedaży jako zastępca dyrektora. Jednocześnie wspierała zarząd, biorąc udział w dyskutowaniu i podejmowaniu wszystkich strategicznych decyzji dotyczących spółki. Chojecka-Kuczek pracuje w Jet Line od 2006 roku, od początku w zespole sprzedażowym. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie działem sprzedaży, a także za utrzymywanie i nawiązywanie relacji z klientami firmy.

Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, po 10 latach łączenia funkcji dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży i marketingu, odpowiada za sprawy wewnętrzne i rozwój spółki, w tym przede wszystkim za nabierające tempa i kolorów projekty interdyscyplinarne.

Dyrektorką marketingu i komunikacji formalnie została Agnieszka Maszewska. W Jet Line od 2008 roku, kreuje i realizuje strategię marketingową oraz buduje wizerunek firmy na rynku.

Wszyscy troje odpowiadają przed zarządem spółki, jednocześnie wspierając go głosem doradczym.


Więcej newsów z branży TUTAJ.