Logo

Marketing MIX

W połowie kwietnia startuje IV Forum Loyalty Planet 360∘

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV Forum Loyalty Planet 360∘ organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences.

Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania. – Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne. – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Nowością w IV edycji Forum jest sesja równoległa poświęcona rozwojowi programów lojalnościowych w sektorze B2B, w ramach której Prelegenci będą dyskutować m.in. o: najważniejszych trendach w lojalizacji B2B, segmentacji uczestników w programie, skutecznej ich aktywizacji, nagrodach w programach lojalnościowych, nowych platformach i kluczowych obszarach działania czy zasadniczych błędach i największych sukcesach programów lojalnościowych B2B.

Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty. Program Loyalty Planet 360∘ został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:

1. Jak wykorzystać AI w lojalności?
2. O języku ekskluzywnym i inkluzywnym i jego wpływie na relacje z klientem.
3. Jak działać w świetle dyrektywy omnibus?
4. Jak tworzyć ekosystem lojalnościowy?
5. „Mikrolojalność” – czy i za co nagradzać dziś klienta?
6. Od posiadania i używania – jak klienci przechodzą do nowych kategorii?
7. Jak budować CX w świecie phygital?
8. Ile jest wart użytkownik aplikacji?
9. Lojalność klientów pokoleń z, x, alfa.
10. Wiarygodność opinii w kontekście budowania lojalności.

Prelegentami Forum będą przedstawiciele m.in.:

Ania Kruk, Arc Rynek i Opinia, Atrsana Poland, Atlas, Benefit System, Bricomarche, Briju, Caparol, Castorama, Cersanit, Continental Opony Polska, Credit Agricole Bank, Dbschenker, Decathlon, DHL, Douglas, Electrolux, Empik, Esky.pl, Discovery, Frisco, Geberit, Grupa Maspex, H&M, IKEA Retail, Immergas Polska, ING Polska, Intermarche, Jeronimo Martins, Kantar, Komputronik, Lagardere Travel Retail, Link4, L`Oreal, LOT, LPP, Mastercard Europe, Medicine, Medicover, Minds And Roses, North Food, Obi, Opinionway, Orange Polska, Orlen, PAN, Pandora, PKO BP, Polomarket, Publicis Group Poland, Rebel Media, Resideo, Santander Bank, Shell, Sig, Smyk, Super-Pharm, Tauron, UOKiK, Velobank, Vision Express, VRG, Wakacje.Pl, YES, Żabka.

IV FORUM LOYALTY PLANET 360

17-18 kwietnia 2024 r., hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Lista prelegentów:
https://loyalty-planet.com/prelegenci/

Program:
https://loyalty-planet.com/program-1-dzien/

Bilety:
https://loyalty2024.registration-form.online/


Więcej newsów z branży TUTAJ.