Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, (Bezpieczeństwo – kategoria usunięta) EKO POS i PETS POS.
– Konkurs odbędzie się już po raz 16. Kiedy rozmawiam z producentami POS, wszyscy zgodnie przyznają, że znają, że obserwują, a Ci którzy biorą udział, że tuż po zakończeniu poprzedniej edycji, już myślą co pokażą podczas kolejnej. Konkurs POS STARS od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów materiałów wspierających sprzedaż. To także nie lada gratka dla poszukujących powiewu świeżych pomysłów i realizacji. Konkurs od zawsze towarzyszy targom Festiwal Marketingu (w tym roku to 18 i 19 września), które przyciągają rzeszę specjalistów z branży reklamowej, a ta, zawsze żywo się nim interesuje odwiedzając stoisko konkursowe – mówi Magdalena Wilczak, opiekun konkursu z ramienia OOH magazine.
Trwają prace nad składem tegorocznego JURY, które wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach. POS, który zdobędzie największą liczbę głosów zgarnie GRAND PRIX konkursu. Na zgłoszone prace będą mogły głosować także osoby odwiedzające imprezę targową – POS z największą liczbą głosów otrzyma NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
Zgłoszenia oraz więcej informacji:
Magdalena Wilczak
magdalena@oohmagazine.pl
tel. 884 077 607
Termin nadsyłania zgłoszeń to 31 lipca.
Film z poprzedniej edycji:
Konkurs POS STARS organizowany jest przez OOH magazine.
Więcej materiałów o konkursie przeczytasz TUTAJ.