Logo

Marketing MIXEvent MIX

Case study: Poltent dla Rossmann – Bieg Ulicą Piotrkowską

Bieg Ulicą Piotrkowską organizowany przez Rossmann to jedno z największych wydarzeń biegowych w regionie, które przyciąga tysiące uczestników. Impreza na stałe wpisała się do kalendarza imprez organizowanych na terenie miasta. Poltent odpowiadał za oprawę wizualną wydarzenia.

Ideą akcji było propagowanie zdrowego stylu życia oraz zachęcenie mieszkańców do aktywności sportowej. Stworzenie wyrazistej i atrakcyjnej oprawy wizualnej, która wzmocni wizerunek marki Rossmann i zapewni wysoką widoczność podczas biegu.

– Naszym zadaniem było zaprojektowanie, wyprodukowanie i dostarczenie elementów reklamowych, które miały podkreślić obecność marki Rossmann na wydarzeniu. Proces realizacji rozpoczął się od dokładnego zrozumienia potrzeb klienta i specyfiki wydarzenia. Na podstawie tych informacji zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wszystkie elementy oprawy, dbając o ich wysoką jakość i zgodność z identyfikacją wizualną marki Rossmann – mówi Katarzyna Lamik, Marketing Manager firmy Poltent. 

Koncepcja wizualna oprawy była ściśle związana z kolorystyką i brandingiem Rossmanna. Wszystkie materiały były utrzymane w charakterystycznych barwach marki, z wyraźnym logo, co zapewniało spójność i rozpoznawalność. Było to zaprojektowane z myślą o maksymalnej widoczności i estetyce, która przyciągała uwagę i budowała pozytywne skojarzenia z marką:

  • BRAMA WIELOKĄT – Zainstalowana na trasie biegu, na ulicy Piotrkowskiej, stanowiła główny punkt orientacyjny dla biegaczy. Jej imponujący rozmiar i wyraziste barwy przyciągały uwagę widzów i uczestników.
  • FLAGI REKLAMOWE – Umieszczone przy starcie i mecie, były zaprojektowane tak, aby podkreślać dynamiczny charakter wydarzenia, tworzyły nieprzerwany pas wizualny, który nie tylko zwiększał rozpoznawalność marki, ale również dodawał profesjonalizmu całemu wydarzeniu.
  • NAMIOT DMUCHANY – Namiot dmuchany był centralnym punktem spotkań i aktywności podczas wydarzenia. Jego wygodne wnętrze zapewniało przestrzeń do interakcji z klientami, a imponujący rozmiar powodował, że nie sposób było do niego nie trafić.
  • BALONY REKLAMOWE – Balony reklamowe dodatkowo wzmocniły widoczność marki Rossmann. Ich kolorystyka, logo oraz wielkość przyciągały uwagę uczestników i kibiców, tworząc niepowtarzalną atmosferę wydarzenia.
  • REPLIKA PRODUKTU – Nietypową atrakcją była replika żelu pod prysznic. Wielokolorowa, ogromna konstrukcja dmuchana była świetnym tłem do zdjęć, które uczestnicy biegu chętnie robili i udostępniali w mediach społecznościowych. To z kolei prowadziło do organicznego promowania marki.

– Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run to 21 lat sportowej tradycji. Co roku padają tutaj wybitne rekordy, a trasa wśród łódzkich ulic przyciąga biegaczy z całego świata. W przygotowaniu materiałów brandingowych wykorzystanych podczas zawodów w 2024 roku współpracowaliśmy z firmą Poltent. Rozwiązania, które nam zaproponowano, wyróżniała wysoka jakość w parze z konkurencyjną ceną, a sposób wykonania poszczególnych produktów pozwalał na ich wykorzystanie w zmieniających się warunkach pogodowych, co mogliśmy przetestować podczas tegorocznego biegu. Zarówno bramy, namiot, balony, jak i flagi okazały się wytrzymałe, starannie wykonane i atrakcyjne wizualnie – mówi Monika Kaczyńska, Starszy Specjalista ds. eventów w Rossmann.


Firma Poltent jest wystawcą targów PROMO SHOW, które odbędą się 29-30 stycznia 2025 r. Z ich ofertą będzie można się zapoznać na stoisku C10a/ hala 3.