Ideą akcji było propagowanie zdrowego stylu życia oraz zachęcenie mieszkańców do aktywności sportowej. Stworzenie wyrazistej i atrakcyjnej oprawy wizualnej, która wzmocni wizerunek marki Rossmann i zapewni wysoką widoczność podczas biegu.
– Naszym zadaniem było zaprojektowanie, wyprodukowanie i dostarczenie elementów reklamowych, które miały podkreślić obecność marki Rossmann na wydarzeniu. Proces realizacji rozpoczął się od dokładnego zrozumienia potrzeb klienta i specyfiki wydarzenia. Na podstawie tych informacji zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wszystkie elementy oprawy, dbając o ich wysoką jakość i zgodność z identyfikacją wizualną marki Rossmann – mówi Katarzyna Lamik, Marketing Manager firmy Poltent.
Koncepcja wizualna oprawy była ściśle związana z kolorystyką i brandingiem Rossmanna. Wszystkie materiały były utrzymane w charakterystycznych barwach marki, z wyraźnym logo, co zapewniało spójność i rozpoznawalność. Było to zaprojektowane z myślą o maksymalnej widoczności i estetyce, która przyciągała uwagę i budowała pozytywne skojarzenia z marką:
– Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run to 21 lat sportowej tradycji. Co roku padają tutaj wybitne rekordy, a trasa wśród łódzkich ulic przyciąga biegaczy z całego świata. W przygotowaniu materiałów brandingowych wykorzystanych podczas zawodów w 2024 roku współpracowaliśmy z firmą Poltent. Rozwiązania, które nam zaproponowano, wyróżniała wysoka jakość w parze z konkurencyjną ceną, a sposób wykonania poszczególnych produktów pozwalał na ich wykorzystanie w zmieniających się warunkach pogodowych, co mogliśmy przetestować podczas tegorocznego biegu. Zarówno bramy, namiot, balony, jak i flagi okazały się wytrzymałe, starannie wykonane i atrakcyjne wizualnie – mówi Monika Kaczyńska, Starszy Specjalista ds. eventów w Rossmann.
Firma Poltent jest wystawcą targów PROMO SHOW, które odbędą się 29-30 stycznia 2025 r. Z ich ofertą będzie można się zapoznać na stoisku C10a/ hala 3.