W sesji wykorzystano produkty z sample kit – zestawu wzorcowego, na którym firma prezentuje różnorodność modeli czapek oraz szerokie możliwości zdobień, jakie oferuje. To narzędzie pozwala klientom lepiej zrozumieć potencjał personalizacji, a także zainspirować się przy tworzeniu własnych, unikalnych projektów.
Realizacja sesji była możliwa dzięki wieloletniej współpracy z Salem Design Studio, z którą z sukcesem firma tworzy materiały promocyjne od kilku lat. Profesjonalizm zespołu Salem Design oraz urokliwe chorwackie krajobrazy stworzyły idealne tło dla nowej kampanii, która już wkrótce ujrzy światło dzienne.
Headwear Professionals z niecierpliwością czeka na premierę efektów wspólnej pracy i ma nadzieję, że inspirujące zdjęcia oraz nowe propozycje produktowe przypadną do gustu partnerom i klientom. Pozostaje tylko odliczać dni do wiosny!
Z ofertą firmy Headwear Professionals będzie można zapoznać się 29 i 30 stycznia podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW, odwiedzając stoisko E3, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.