Logo

Event MIX

Agencja Polka Travel zorganizowała jubileuszowy event marki Koral

Rok 2024 to 45-lecie działalności polskiej, rodzinnej marki Koral, największego producenta lodów w Polsce i jednego z największych w Europie. Firma świętowała jubileusz między innym podczas uroczystej gali w Rzymie. Za organizację jubileuszowego eventu odpowiadała agencja Polka Travel. Wydarzenie odbyło się w Villa Miani – jednym z 5 najbardziej topowych miejsc eventowych wiecznego miasta.

Pod koniec sierpnia 2024 r. producent lodów Koral zabrał swoich wieloletnich kontrahentów i partnerów biznesowych na trzydniowy wyjazd do Rzymu. Powodem były obchody 45-lecia istnienia firmy; właściciele chcieli podziękować zaproszonym gościom m.in. za dotychczasowy wkład w dystrybucję i sprzedaż produktów marki Koral oraz wieloletnią współpracę. Gwoździem programu była uroczysta gala, która odbyła się w XIX–wiecznym pałacu Villa Miani, skąd roztacza się jeden z najpiękniejszych widoków na Rzym. To jedno z 5 najbardziej TOP miejsc eventowych w Rzymie.

koral

Goście na wejściu zostali powitani przez rodzinę Koral. Z kieliszkiem prosecco oraz muzyką elektronicznych skrzypiec w wykonaniu Agnes Violin podziwiali widok na wieczne miasto. Dynamiczne dźwięki kompozycji Vivaldiego, wzruszająca ścieżka dźwiękowa z filmu Gladiator zbudowały niezwykłą atmosferę już na początku wieczoru. Imprezę poprowadził Marcin Prokop, a gwiazdą wieczoru był włoski artysta Gazebo, w Polsce i na świecie znany przede wszystkim z utworu „I like Chopin”. Ponadto goście bawili się do utworów Al Bano i Rominy Power w wykonaniu duetu An Dreo e Karina. Elementem spajającym była historia rodzinnej, polskiej marki na tle wydarzeń w Polsce oraz wiecznego miasta, włoskiej kultury i sztuki.

koral

– Jubileusz wymagał stworzenia niestandardowej kreacji i realizacji na najwyższym poziomie. W efekcie powstało spektakularne wydarzenie w wyjątkowym miejscu, w oprawie wiecznego miasta. Na event składały się: występ międzynarodowego artysty, gwiazda telewizyjna w roli prowadzącego, artyści wykonujący znane włoskie przeboje i wyjątkowa oprawa na wejściu w postaci muzyki na elektrycznych skrzypcach, specjalnie nagrany na tę okazję film historii marki na tle wydarzeń w Polsce. A wszystko dla stworzenia wyjątkowego klimatu przenikających się dwóch światów – mówi Grażyna Woźniczka, koordynatorka wydarzenia, współwłaścicielka i obecnie prezes zarządu agencji Polka Travel, która produkowała i realizowała wydarzenie.

koral

– Uroczysta gala była główną, ale nie jedyną atrakcją – gości zakwaterowaliśmy w jednym z najpiękniejszych historycznych hoteli w Rzymie, ponadto mieli również możliwość wzięcia udziału w tzw. prywatnym zwiedzaniu Kaplicy Sykstyńskiej i Muzeów Watykańskich, które możliwe jest tylko poza regularnymi godzinami otwarcia. Zaletą jest zwiedzanie bez wszechobecnych tłumów i możliwość pozostania w Kaplicy Sykstyńskiej znacznie dłuższy czas, niż przy tradycyjnym zwiedzaniu i z komentarzem przewodnika. Taka atrakcja wymaga rezerwacji na wiele miesięcy przed wydarzeniem – podkreśla Grażyna Woźniczka. Oprócz wspomnianej atrakcji zaproszeni goście mieli okazję podziwiać Rzym i bawili się w jednym z najbardziej topowych klubów w mieście, którego część została wynajęta na ich wyłączność.

Organizatorzy za punkt honoru postawili sobie zapewnienie maksymalnego komfortu gościom przy dokonywaniu czynności związanych z uczestnictwem, błyskawiczne zakwaterowanie, prywatny charter samolotu dla gości i komunikacja z uczestnikami zapewniona przez aplikację mobilną.

– W trakcie realizacji mieliśmy moment kryzysowy – dodaje Grażyna Woźniczka – gala zaplanowana była na tarasie willi, z ewentualnym rozwiązaniem na wypadek deszczu Sali balowej. Na godzinę przed rozpoczęciem rozszalała się burza, w kilkanaście minut musieliśmy zdemontować scenę, na szczęście przewidując „kryzys pogodowy”, stoły z nakryciem, wizytówkami, krzesła, wazy z kwiatami stały w przygotowaniu w sali balowej. Razem z rodziną Koral podjęliśmy ryzyko, by zaraz po przejściu burzy zaryzykować i zrobić wydarzenie na zewnątrz. Zespół techników, kelnerów, obsługi na miejscu potrzebował 35 minut na ponowny montaż i wyprowadzenie całej oprawy kolacji na zewnątrz. Podczas gdy goście słuchali muzyki elektronicznych skrzypiec, sączyli prosecco oraz podziwiali widok na Rzym, błyskawicznie przygotowaliśmy ponownie taras na wydarzenie.

Event zakończył się pełnym sukcesem, co zostało wyraźnie podkreślone przez właścicieli i zarząd firmy Koral oraz uczestników. – Aby wywołać pożądany efekt, trzeba odpowiednio wybrać miejsce wydarzenia i zbudować do tego całą historię. Zatem wciąż najważniejszy jest pomysł, no i oczywiście później perfekcyjne przygotowanie się do realizacji, z odpowiednim skupieniem na każdym, najdrobniejszym nawet szczególe. Wtedy mamy gwarancję sukcesu – kończy Grażyna Woźniczka.

Za organizację odpowiadało biuro podróży Polka Travel, a projekt został przygotowany, opracowany i koordynowany przez współwłaścicielkę i obecnie prezesa zarządu Grażynę Woźniczka we współudziale z project managerem Agatą Milanowską.


Więcej newsów z branży TUTAJ.