Logo

Marketing MIX

Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka

Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.

Ogromnego klapka o długości 2 metrów można wylicytować na ograniczonej czasowo aukcji Allegro, z której cały dochód zostanie przekazany na cele tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Licytacja potrwa tylko do 10 lutego 2025 roku.

Pluszowy klapek pomoże leczyć najmłodszych

Unikatowy gadżet przekazany przez markę Kubota, poza niecodziennym rozmiarem, ma również dodatkową supermoc – wspiera diagnostykę małych pacjentów. Celem tegorocznej zbiórki WOŚP, której najważniejszy punkt zaplanowano na 26 stycznia 2025 roku, jest wsparcie oddziałów dziecięcych, hospicjów, zakładów patomorfologii oraz ośrodków neurochirurgii onkologicznej i chirurgii onkologicznej.

WOŚP mamy we krwi

Hasło przewodnie tegorocznego finału doskonale koresponduje z podejściem marki do realizacji działań CSR-owych, w które Kubota bardzo aktywnie angażuje się od czasu swojej reaktywacji.

– Kubota zdecydowanie ma WOŚP w swojej krwi, bo wspiera Orkiestrę już od 7 lat, czyli od momentu ponownego pojawienia się marki na polskim rynku. Powiedziałabym nawet więcej – Kubota ma we krwi pomaganie, bo od samego początku CSR jest dla naszej firmy szczególnie istotnym obszarem, który ją definiuje i stanowi jeden z filarów działania. Systematycznie wspieramy również takie organizacje jak Kampania Przeciw Homofobii, czy WOPR, a także szereg mniejszych, lokalnych stowarzyszeń i fundacji – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A.

W poprzednich latach Kubota przekazywała na licytacje WOŚP unikatowe, personalizowane klapki, powstałe specjalnie z myślą o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.

Klapka można licytować tutaj.


Wywiad z Aliną Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A. można przeczytać tutaj.