Logo

Marketing MIX

Sukces EMLab

 

Spółka odnotowała największy wzrost przychodów spośród wszystkich pięciu spółek w grupie Mothership.

Suma przychodów wzrosła w 2006 roku w porównaniu z rokiem 2005 o 117%. Jednocześnie suma marż na projektach wzrosła o 141%, co oznacza wzrost rentowności poszczególnych projektów. Przychód w 2006 roku ukształtował się na poziomie 5 mln. zł.

– Rozwijamy się w rekordowym tempie i nie zamierzamy zwalniać. W 2007 roku planujemy utrzymać procentowy wzrost na poziomie trzycyfrowym – ocenia Julian Kozankiewicz, Partner Zarządzający EMLab.

Agencja zaczęła rok 2006 w czteroosobowym składzie. Na koniec roku w EMLabie pracowało już 11 osób. W czerwcu zespół agencji zdobył nagrodę Golden Arrow w kategorii Ambient Media. W listopadzie agencja przeprowadziła rebranding, nazwa EventLab zmieniła się na EMLab. Na taki krok zdecydowano się w trakcie porządkowania struktury agencji i systematyzacji usług, w celu utrzymania dynamiki rozwoju. Na koniec roku 2006 EMLab mógł już pochwalić się szerokim portfolio klientów: BMW z marką MINI, Brown Forman Polska z Finlandia Vodka, Diageo z szampanem Moet Chandon, Robert Bosch Polska, PF Jelfa SA, Vaillant, BRE Leasing, Philips, Orlen Laboratorium oraz Henkel.

EMLab specjalizuje się w działaniach z zakresu experiential marketing. Realizuje projekty z zakresu ambient media, guerilla marketing i event marketing.