Logo

Marketing MIX

2 lata City Young

 

Clear Channel Poland, zrealizowało w czerwcu br. kampanię reklamową dla marki Nokia, na nośnikach sieci dedykowanej City Young. Sieć – pionierski produkt Clear Chanel Poland, obchodzi obecnie drugie urodziny.

Kampania realizowana dla marki Nokia prowadzona była od 1 do 30 czerwca br., na wszystkich 550 nośnikach sieci dedykowanej City Young, w ośmiu największych aglomeracjach miejskich Polski: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi, Trójmieście oraz GOP.

Nokia po raz drugi korzysta z oferty sieci dedykowanej młodzieży City Young. Sieć ta zapewnia precyzyjne dotarcie do młodych osób w wieku 15 – 24 lat, ważnej dla marki grupy odbiorców. Citylighty tworzące sieć zlokalizowane są w pobliżu generatorów ruchu specyficznych dla tej grupy docelowej, takich jak: szkoły gimnazjalne i średnie, wyższe uczelnie, puby, kluby i kawiarnie, kina, akademiki, centra rozrywki oraz miejsca o ponadprzeciętnej koncentracji gospodarstw domowych z dziećmi w wieku 15-24.

– Sieć City Young jest obecna na rynku od dwóch lat i cieszy się dużym uznaniem klientów. Nokia już po raz drugi korzysta z nośników sieci dedykowanej City Young, i po raz kolejny z nośników Clear Chanel Poland. Jest to dla nas potwierdzenie skuteczności naszej oferty. Sieć City Young skierowana jest do młodej, niezależnej i aktywnej grupy konsumentów, którzy nie mają zobowiązań i chętnie wydaja pieniądze. Jestem przekonana, iż kampania marki Nokia na tych nośnikach to strzał w dziesiątkę – mówi Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.

Sieć dedykowana młodzieży City Young powstała dwa lata temu. Jest sprawdzonym i skutecznym narzędziem reklamowym, gwarantującym wysoką efektywność kampanii skierowanych do młodzieży w wieku 15-24 lata. Sieć powstała w oparciu o przeprowadzoną przez Axciom Polska staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight Clear Channel Poland. Wyselekcjonowane nośniki citylight tworzące sieć stanowią stały pakiet, który daje reklamodawcy gwarancję niezmiennego standardu w zakresie jakości i siły oddziaływania. W ciągu dwóch lat istnienia sieci na rynku z oferty City Young skorzystało 14 firm realizując 22 kampanie.

Badania Plakat Impast Test (OBOPiR Mareco Polska) dowodzą, iż sieć City Young jest o 27% bardziej efektywna w dotarciu do grupy celowej, w porównaniu do standardowej kampanii na citylightach. Ponad 60% zrealizowanych kampanii stanowią kampanie naszych stałych klientów, takich jak: Kompania Piwowarska, Masterfoods Polska, Nokia, Polkomtel S.A, Procter & Gamble Polska, Reebok Polska.

Sieć City Young wielokrotnie została doceniona przez środowisko mediów i reklamy, otrzymując tak znaczące wyróżnienia jak: Impactor 2005, Medal Europejski (2006 r.) oraz Media Trendy (2006 r.).