Logo

Marketing MIX

802 procent normy

Wystawa jest największym tego typu przedsięwzięciem wykorzystujący różne formy druku i techniki prezentacji zdjęć. Kanały komunikacji jakie wykorzystujemy dzielą się na tradycyjne -(prasa, telewizja, radio), outdoorowe – (billboardy, citilighty, megaformaty), cyfrowe – (fotokasty), POS – (ulotki, wrzutki, foldery, plakaty itp). Wszędzie na każdym elemencie, druku, nośniku elementem przewodnim jest dobre zdjęcie pochodzące ze zbioru prezentowanego na wystawie. Myślą przewodnią tak skomponowanej akcji jest wyprowadzenie sztuki z wnętrz galerii na ulice miasta. Dwa mega formaty na PKiN, ok. 100 citilightów, 20 billboardow, 200 wydruków zdjęć, kilkaset tysięcy egzemplarzy materiałów wspierających, to liczby które świadczą o rozmachu wystawy. 

Ta akcja to również eksperyment z materiałami multimedialnymi. Fotokasty przesyłane za pomocą telefonu komórkowego prezentujące zdjęcia w "ruchu", film dokumentalny nakręcony na tą okazję z udziałem bohaterów występujących na zdjęciach. 
 
Pierwsze lata Nowej Huty w obiektywie Henryka Makarewicza i Wiktora Pentala. 
 
Miejsce: Sala Marmurowa i elewacje Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie oraz ulice stolicy. 
 
Wystawa czynna od 7 do 31 lipca 2007 r., codziennie od 10.00 do 18.00. 
 
 
 
ORGANIZATOR: Fundacja Imago Mundi 
 
MECENAS WYSTAWY: Hewlett Packard 
 
PATRONAT HONOROWY: Instytut Pamięci Narodowej 
 
PATRONAT: Muzeum Narodowe w Warszawie, 
 
ORGANIZACJA WYSTAWY: Fundacja Imago Mundi, Kolektyw Fotografów Visavis.pl, Urząd Miasta Krakowa, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Kultury Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Pałac Kultury i Nauki 
 
SPONSORZY: Polkomtel, ThyssenKrupp Xervon, Clear Channel 
 
Strona internetowa projektu: www.802procent.pl 
 
 
 
więcej w sierpniowym OUTDOOR MEDIA | zamów bezpłatny egzemplarz: 
mailto: prenumerata@outdoor-media.pl