Logo

Marketing MIX

OUTDOOR MEDIA XXL

 
Sierpniowe wydanie magazynu OUTDOOR MEDIA – jedynego tytułu poświęconego szeroko pojętej reklamie out of home (OFH) oraz drukowi  wielkoformatowemu ma gigantyczne rozmiary. Redakcja dostosowała wielkość magazynu bezpośrednio do głównego tematu: reklamy wielkoformatowej.

68 stron w formacie 285 x 410 mm, to ponad 120 stron A4. Jak na numer wakacyjny, to bardzo dużo. Magazyn dotrze na biurka naszych czytelników w II połowie sierpnia. Zdecydowanie będzie się wyróżniał swoją wielkością w stosie dokumentów, jakie zastaną po powrocie z urlopów – mówi Robert Załupski, General Manager BEST MEDIA, wydawcy magazynu.

Zainteresowanie wielkoformatowym numerem u reklamodawców było tak olbrzymie, że w ostatniej chwili wydawca drukował mapy: dostawców mediów i maszyn oraz drukarń wielkoformatowych jako insert. Na I okładce wykorzystano motyw z wystawy 802 procent normy prezentujących przodowników pracy z Nowej Huty.

Propagandowo chcieliśmy pokazać, że jesteśmy przewodnikami w naszym sektorze pism branżowych. Zainteresowanie reklamodawców potwierdziło nasze 802 procent normy – z przymrużeniem oka dodaje Załupski.

W sierpniowym magazynie, po za reklamą w formacie XXL wiele miejsca poświęcone jest field marketingowi oraz porównaniu maszyn do druku UV.

więcej w sierpniowym OUTDOOR MEDIA | zamów egzemplarz:
prenumerata@outdoor-media.pl