Logo

Marketing MIX

Osiem polskich nagród zdobytych podczas Golden Drum

Pięć złotych i trzy srebrne statuetki zdobyły polskie agencje podczas festiwalu reklamowego Golden Drum.

Nagrodą Golden Drum w kategorii TV uhonorowano agencje PZL za spot "Polowanie" (Żubr) oraz Gruppa66 Ogilvy za reklamę "Napad na bank" (Cyfra+). Dwie złote statuetki, w kategoriach Press i Outdoor, za kreacje "Para" i "Tarocistka" (Converse), otrzymała także JWT Warsaw.

Nagrodą Silver Drum uhonorowano agencję McCann Erickson Polska za spot "Egzekucja" przygotowany dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Wcześniej, podczas wtorkowej gali, Leo Burnett uhonorowano nagrodą Golden Watch za kampanię "Lepsze życie zaczyna się w domu" dla Ikei (kategoria Advertising Campaigns). Arc Warsaw wyróżniono dwukrotnie w kategorii Interactive: agencja otrzymała Zoty Bęben za kampanię "Before you enter (wear condoms)", przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS oraz Silver Drum za akcję "Levi’s nitka".

Ponadto drugie miejsce w konkursie Corbis Photography Awards zdobyło zdjęcie Andrzeja Dragana, wykorzystane w kreacji "Converse – tatoo" autorstwa JWT Warsaw.

Łącznie podczas 14. międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum, sześciu kreacjom przyznano nagrody Grand Prix, 36 prac otrzymało złote statuetki, a 54 srebrne. Ponadto 9 kampanii zdobyło nagrodę Golden Watch.

Golden Rose i tytuł najlepszej agencji zdobyła BV McCann Erickson Romania SRL. Na piątej pozycji w klasyfikacji generalnej znalazła się agencja JWT Warsaw.