Logo

Marketing MIX

Zainteresowanie wystawców i pogoda sprzyjają Targom OUTDOOR&MEDIA EXPO

Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem firm z branży poligraficznej oraz outdoorowej. W ostatnich dniach przybyło wielu nowych wystawców. Stoiska wykupiły min. takie firmy jak: Teba, PolKOS, Alumast czy Rodan.

– Cieszy nas, że wiele firm zdecydowało się na ekspozycje wykorzystując znacznie więcej powierzchni wystawienniczej niż dotychczas. Początek roku to znakomity moment by zaprezentować nowości w ofercie, min. nowe urządzenia i maszyny. Wiele firm korzysta z tej możliwości, sprowadzając specjalnie na tę okazję maszyny od swoich zagranicznych dostawców – mówi Robert Załupski, General Manager Best Media, organizatora Targów.

Dobrym przykładem jest firma ARW Focus z Wrocławia, która zdecydowała się na powiększenie swojego stoiska o ponad 40 m2, uzyskując największe w historii swoich prezentacji targowych, stoisko o powierzchni 72m2. Dzięki temu będzie mogła zaprezentować swój najnowszy nabytek – maszynę do wydruków ESI Vutek QS 2000.

Targom OME sprzyja także pogoda. Prognozy meteorologów na przełom stycznia i lutego 2008 r. są bardzo optymistyczne i zapowiadają temperaturę nawet powyżej 5 stopni Celsjusza. To szczególnie dobra wiadomość dla tych wystawców, którzy prezentować będą maszyny drukarskie, które w sytuacji niskich temperatur mogłyby ucierpieć w czasie transportu. Za to warunki wystawiennicze na terenie EXPO XXI są znakomite, a klimatyzowane sale zapewniają odpowiedni poziom temperatury.