Logo

Marketing MIX

Walmark wybrał Omnicom Group

Omnicom Group zwyciężył w międzynarodowym przetargu, który Walmark ogłosił w lipcu bieżącego roku. Firmy uzgadniają jeszcze ostateczne warunki umowy.
Ogłoszony konkurs dotyczył obsługi medialnej wszystkich oddziałów firmy Walmark. Wyłoniony w przetargu dom mediowy zarządzać będzie budżetami firmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Łotwie na Litwie, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech oraz w Czechach, gdzie znajduje się centrala firmy wraz z zakładem produkcyjnym.
Zdaniem Marka Gonsiora, dyrektora działu marketingu w polskim oddziale Walmark, wyłoniony w tym konkursie kontrahent jest wstanie zapewnić najwyższą jakość świadczonych usług przy zachowaniu optymalnej ceny. Wybór międzynarodowej agencji jest wstanie skuteczniej odpowiedzieć na potrzeby firmy. Dodatkową wartością tego przedsięwzięcia jest możliwość jeszcze lepszej wymiany doświadczeń z różnych rynków, dlatego liczymy, że to rozwiązanie przełoży się na efektywność realizowanych projektów. Jak poinformował Marek Gonsior, Polski oddział firmy Walmark będzie obsługiwany przez dotychczasową agencję – Macroscope OMD.
Współpraca między wszystkimi podmiotami rozpocznie się na początku 2008 roku, tak jak wcześniej zaplanowano. Na zlecenie Walmark przetarg był koordynowany przez Media Strategy.