Marketing MIX Koniec romantycznej reklamy?

Koniec romantycznej reklamy?

59
0

Neuromarketing to nowa dziedzina marketingu, której rola poddawana jest ciągłej dyskusji – prawda potwierdzona badaniami naukowymi, czy raczej dobrze sprzedany produkt? Grudniowe spotkanie zespołu Young Professionals z prof. dr hab. Rafałem Ohme będzie okazją do analizy tego zagadnienia.

Naukowiec nowej generacji
Prof. dr hab. Rafał Ohme jest wykładowcą Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Instytutu Psychologii PAN, prezesem firmy badawczo-doradczej Laboratory & Co, autorem książkek Podprogowe informacje mimiczne i Zaawansowana Psychologia Reklamy, oraz osobą, która jako jedyna w Polsce opracowała metodologię badań neuromarketingowych.

Właśnie prof. dr hab. Rafał Ohme będzie gościem specjalnym panelu dyskusyjnego Young Professionals , który odbędzie się 13 grudnia w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego o godzinie 19.00. Spotkanie będzie próbą odpowiedzi na pytanie o zmierzch romantycznej reklamy.