Marketing MIX Firmy outdoorowe przeznaczą ponad 6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję targów OME

Firmy outdoorowe przeznaczą ponad 6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję targów OME

79
0

Od początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO.

Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.

Kampania reklamowa będzie realizowana na 300 nośnikach o formacie 5,04 x 2,38m oraz 150 powierzchniach 6 x 3m. W sumie firmy outdoorowe przeznaczą na ten cel 6.300 m2 powierzchni reklamowej. Najsilniejszą ekspozycję zaplanowano w Warszawie, poza tym plakaty pojawią się na terenie Poznania, Krakowa, Wrocławia, Katowic i Trójmiasta. Kampania potrwa przez cały miesiąc, bowiem Targi odbywają się w ostatnim tygodniu stycznia. Wartość kampanii to prawie 600 tys. złotych – nie wliczając druku i kosztów jej obsługi.

Kampania outdoorowa to nie jedyne działanie promujące Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO. Intensywna reklama prowadzona jest także w mediach internetowych i drukowanych, zarówno patronackich jaki i współpracujących z organizatorem Targów. Reklamy prasowe dotyczące wydarzenia targowego oraz towarzyszącej targom konferencji FUTURE pojawiają się w tygodniku Media&Marketing Polska, miesięcznikach Outdoor Media, Business Media, Poligrafika, Vidart i Pro-Kreacja. Ponadto w grudniowym wydaniu magazynu Marketing&More umieszczono insert zawierający informacje na temat konferencji FUTURE. W styczniu planowana jest także reklama tego wydarzenia w magazynie Forbes, który jest patronem Konferencji. Promocja całej imprezy targowej realizowana jest również w internecie na stronach portali branżowych: mediarun.pl, gadzety.biz, stoisko.pl, drukarnie.com.pl, outdoor-media.pl, vidart.com.pl i pro-kreacja.com oraz w newsletterach emitowanych przez portal mediarun.pl, Press, Outdoor Media i tygodnik Media Marketing Polska (zaproszenia w dziennym serwisie są publikowane już od miesiąca). Ponadto w styczniu na antenie Radia PIN zostaną wyemitowane 20 sekundowe spoty oraz przeprowadzony będzie konkurs, w którym nagrodami są akredytacje na Konferencję FUTURE.

W końcowym etapie kampanii organizator OUTDOOR&MEDIA EXPO wykorzysta zupełnie nowy kanał komunikacji jakim jest Elewizja – monitory LCD zamontowane w warszawskich taksówkach ELE TAXI i emitujące informacje oraz reklamy. W grudniu i styczniu pojawią się tam reklamy Targów oraz Konferencji FUTURE.

– To pierwsza edycja Targów OUTDOOR&MEDIA EXPO dlatego wymaga bardzo mocnych działań reklamowych, które wspieramy direct marketingiem i aktywnością PR. W samym tylko listopadzie wygenerowaliśmy blisko 40 informacji w mediach branżowych na temat naszego wydarzenia. Całość kampanii reklamowej, która rozpoczęła się na dobre w październiku i potrwa do końca stycznia szacujemy na blisko 1,2 mln złotych. – wyjaśnia Agnieszka Czekaj, Marketing Manager BEST MEDIA, organizatora Targów OME.

Za działania promocyjne i PR oraz współpracę z mediami patronackimi odpowiada firma Novo Marketing House. Kreacja reklam i spotów przygotowywana jest przez zespół BEST MEDIA.